Elszakadás

idézet

Gondoltam, nagyon rossz lesz, de
Azt még én se tudtam, hogy milyen
Pont attól elszakadni, aki
Megpróbált annyit adni, remélem
Egyszer talán még megköszönhetem
– Tankcsapda


Az élet egyedül

Egyedül nehéz, de van, amikor nincs más választásunk, vagy ez a legjobb, amit tehetünk.

Van egy előnye az egyedüllétnek, mégpedig, hogy kipróbálhatjuk, megmutathatjuk, mire vagyunk képesek mindenféle külső támogatás nélkül.
Meddig jutsz, ha az idődet, pénzedet, erőforrásaidat magad osztod be, ha egy fárasztó nap után egyedül fekszel és kelsz, ha nem kérdezi meg senki, milyen napod volt, ha egyedül kell fenntartanod mindent?

Megmutathatod

Azoknak, akik feltétel nélkül támogattak életed során, úgy köszönheted meg, hogy megmutatod, hogy talpra állsz és talpon maradsz, és közben felépítesz egy világot magad köré. Ha ez sikerül egyedül, akkor nem lesz szükséged kényszerkapcsolatokra. Aki melletted lesz, nem azért lesz ott, mert úgy könnyebb élni (rengetegen élnek így), hanem mert szeretnéd, ha a világod része lenne, még akkor is, ha az lenne a nehezebb út.

Nem újkeletű

Régi törzsi szokás volt, hogy a férfivé avatás feltételeként el kellett hagyni az otthont, és egyedül kellett túlélni a vadonban. Ha sikerült, a fiúból férfi lett, aki így párt választhatott magának a törzsből.
A fiatal egyedül élés ennek az önkéntes, modern kori változata.


Az idézetek arra valók, hogy szebb szavakkal mondják el, amit amúgy is tudsz vagy érzel. Ezért osztják meg olyan sokan őket és ezért tettem őket könnyen megoszthatóvá. Helyettem is beszélnek...

via busy v2 beta

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now