Paździrnikowy PUD

Przypomnienie: Hive Power Up Day – 1 października 2024!

Czas na kolejną edycję Hive Power Up Day (HPUD)! Już dzisiaj po raz kolejny mamy okazję swoje konta i całą sieć. To doskonała okazja, by zamienić swoje tokeny HIVE na HIVE Power (HP) i zwiększyć wpływ na rozwój platformy. Osobiście zaniedbałem comiesięczne PUDy ostatnimi czasy, ale rozwój mojej agroturystyki na Roztoczu wymaga czasu.

2024-10-01 (2).png

Dlaczego warto wziąć udział?
Przede wszystkim, zwiększając swoje HIVE Power, zyskujesz większe możliwości głosowania na treści oraz projekty, co pozwala Ci kształtować przyszłość Hive. Dodatkowo posiadanie więcej HP oznacza większe nagrody za głosowanie i aktywność w społeczności.

Jak zawsze, na aktywnych uczestników czekają specjalne nagrody i odznaki za udział w HPUD. To świetny moment, aby pokazać swoje zaangażowanie w rozwój ekosystemu i zyskać więcej z aktywności na platformie.

Nie zapomnij przygotować swoich tokenów HIVE na 1 października i dołączyć do akcji! Wzmacniając swoje HP, wzmacniasz całą społeczność Hive.

Do zobaczenia na Hive Power Up Day!

Dodatkowo ostatnio widzę zmiany na peakd w wyświetlaniu naszego portfela. Wg. mnie jest dużo bardziej przejrzyście.

2024-10-01 (3).png

Dokonałem ostatnio również przesunięcia moich środków z staked HBD, bo rynek kryptowalut się nieco ożywił i liczę na lepsze procenty na innych projektach. Wrócimy do HBD po realizacji zysków miejmy nadzieję chociaż 2x większym kapitałem.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center