Using Snapseed Apps for Photo Editing and Opening Risingstar Game Pack

Hello everyone. I'm @suhlaing. I write on the Hive Platform. I share knowledge as far as I understand. Today I'm going to share the art of photo editing that I'm learning. Editing a photo with a phone. What I want to say here is that I am not an expert. He is just starting to study. I'm still learning about photo editing, so I'm just sharing it for those who want to use it. I also accept the advice of experts. There will be requirements in my sharing, so please share.

1723953046171-02.jpeg

အားလုံး မင်္ဂလာပါ။ ကျွန်မက​တော့ @suhlaingဖြစ်ပါတယ်။ Hive Platformမှာ ကျွန်မ စာ​တွေ​ရေးပါတယ်။ ကျွန်မ နားလည်သ​လောက် ဗဟုသုတ​တွေ မျှ​ဝေပါတယ်။ ဒီ​နေ့မှာ​တော့ ကျွန်မက ကျွန်မ​လေ့လာ​နေတဲ့ Photo Edit ပညာရပ်ကို မျှ​ဝေသွားပါမယ်။ photoတစ်ပုံကို Phoneနဲ့ editလုပ်တာ ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီမှာ ကျွန်မ ​ပြောချင်တာက ကျွန်မက ပညာရှင်မဟုတ်ပါဘူး။ အခုမှ စတင်​လေ့လာ​နေသူဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်မ​လေ့လာ​နေဆဲ Photo Editပညာကို အသုံးလိုစူ​တွေအတွက် မျှ​ဝေခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်။ ပညာရှင်များရဲ့ အကြံ​​ပေးချက်​တွေကိုလည်း လက်ခံပါတယ်။ ကျွန်မရဲ့ မျှ​ဝေမှုမှာလိုအပ်ချက်တွေရှိမှာ ဖြစ်တဲ့အတွက် မျှ​ဝေ​ပေးပါအုံး။

Screenshot_20240818-114918_One UI Home.jpg

I prefer to take photos of natural landscapes rather than people. So, since I started taking photos, I mainly shoot flowers and landscapes. I don't have a good camera to take photos. I only take photos with SAMSUNG A21s phone. SAMSUNG A21s Phone has natural colors and it is not very convenient for taking pictures of people. So I mainly take pictures of flowers. Today, I was able to take a picture of a natural landscape with my mother. I share how to edit this photo.

ကျွန်မက လူ​တွေရဲ့ ပုံရိပ်​တွေထက် သဘာဝ ရှုခင်း​တွေကို Photo ရိုက်ရတာ ပိုသ​ဘောကျပါတယ်။ ဒါ​ကြောင့် ကျွန်မ Photo​တွေ ရိုက်ကတည်းက ပန်း​တွေ ရှူခင်း​တွေ​တွေကို အဓိကထားရိုက်ပါတယ်။ကျွန်မမှာ ဓါတ်ပုံရိုက်ဖို့ ကင်မရာ​ကောင်း​ကောင်း မရှိပါဘူး။ ကျွန်မက SAMSUNG A21s Phone နဲ့သာ Photo​တွေကို ရိုက်ယူပါတယ်။ SAMSUNG A21s Phoneက သဘာဝကျတဲ့ အ​ရောင်​တွေပါရှိပြီး လူပုံ​တွေ ရိုက်ကူးရာမှာ​တော့ သိပ်အဆင်မ​ပြေပါဘူး။ ဒါ​ကြောင့် ကျွန်မက ပန်းပုံ​တွေကို အဓိကထားရိုက်ယူပါတယ်။ ဒီ​နေ့မှာ​​တော့ ​သဘာဝ ရှုခင်းတစ်ခုကို ကျွန်မ အမိအရ ရိုက်ယူနိုင်ခဲ့ပါတယ်။ ဒီ Photoကို Edit လုပ်နည်း မျှ​ဝေပါတယ်။

I always use Snapseed Apps when editing photos. I would like to say that it is one of the best apps for editing phone photos. In the next posts, we are going to share how to use Snapseed Apps. Now let's go to the Edit section that I used. This is the original shot.

ဓါတ်ပုံ​တွေကို editလုပ်တဲ့အခါ ကျွန်မက အမြဲတမ်း Snapseed Appsကို သုံးပါတယ်။ Phone Photo​တွေကို Editဖို့အတွက် အ​ကောင်းဆုံး appsတစ်ခုလို့ ​ပြောချင်ပါတယ်။ ​နောက်ပိုလ့်​တွေမှာ Snapseed Appsအသုံးပြုပုံ​တွေကို မျှ​ဝေ​ပေးသွားဖို့ ရှိပါတယ်။ အခု​တော့ ကျွန်မ အသုံးပြုခဲ့တဲ့ Editအပိုင်းကို ​သွားပါမယ်။ ဒါက မူရင်း ရိုက်ယူထားတဲ့ ပုံ ဖြစ်ပါတယ်။

1723953046171.jpg

After opening Snapseed Apps, select the photo to be edited. Enter Snapseed's Styles. When I try to select colors, I don't see a custom color that matches directly with Photp. So go into Tools. Adjust the brightness from Tools. Edited step by step from snapseed tools. 1.White balance 2.Healing 3.Portrait 4.HDR scape 4.Tune image 5.Details 6.Curves 7.Portrait 7.HDR- Scape 8.Tonal Contrast 9.Curves Finally, I got this picture. But it was a bit dark, so I adjusted the light and darkness from Phone Craema. I like this situation. My image is placed in the middle of the radio. If necessary, we can advise as professionals. I will share it in the next few days.

Screenshot_20240818-105854_Snapseed.jpg

Screenshot_20240818-105952_Snapseed.jpg

Snapseed Appsကို ဖွင့်ပြီးတဲ့အခါ editလုပ်မည့် Photoကို ​ရွေးချယ်ပါတယ်။ Snapseedရဲ့ Stylesထဲကို ဝင်ပါတယ်။ အ​ရောင်​တွေကို ​​ရွေးချယ်ကြည့်တဲ့အခါ Photpနဲ့ တိုက်ရိုက် ကိုက်ညီတဲ့ စိတ်ကြိုက် Colourကို မ​တွေ့ရပါဘူး။ ဒါ​ကြောင့် Toolsထဲကို ဝင်ပါတယ်။ Toolsထဲက​နေ အလင်းအ​မှောင်ကို ချိန်ပါတယ်။ snapseed toolsထဲက​နေ အဆင့်ဆင့် editလုပ်ခဲ့ပါတယ်။ 1.White balance 2.Healing 3.Portrait 4.HDR scape 4.Tune image 5.Details 6. Curves 7.Portrait 7.HDR- Scape 8.Tonal Contrast 9.Curves ​နောက်ဆုံးမှာ​တော့ ဒီလိုပုံ​လေးကို ရရှိခဲ့ပါတယ်။ ဒါ​ပေမဲ့ အနည်းငယ် အ​မှောင်ဘက်ကျ​နေတာ​ကြောင့် Phone Craemaထဲက​နေ အလင်း အ​မှောင်ကို ပြန်ချိန်ခဲ့ပါတယ်။ ဒီအ​နေအထား​ကို ကျွန်မက​​တော့နှစ်သက်ပါတယ်။ ကျွန်မရဲ့ Imageကို Radioရဲ့ အလယ်မှာ ချထားပါတယ်။ လိုအပ်တာရှိရင် ပညာရှင်များအ​နေနဲ့အကြံ​ပေးနိုင်ပါတယ်။ ​နောက်ရက်​တွေမှာလည်း မျှ​ဝေ​ပေးသွားပါအုံးမယ်။

Screenshot_20240818-111352_Snapseed.jpg

Screenshot_20240818-111132_Photo Editor.jpg

1723953046171-02.jpeg

I also play Hive Games. The Blockchain Game I always play is Risingstar Game. This game is easy and simple game that doesn't seem complicated at first. But when you get over level 100, you see a lot of changes. Today I will simply share about the 3 pack that I purchased. In the next few days, I will thoroughly study and share about Game Raves. Today I am sharing the cards I received in the 3-card pack. I got 2 Common Cards and 1 Rare Card. i235 Lvb snow white, 176 Rudy, R511 Jaxon. Thank you all.

Screenshot_20240818-113812_Kiwi Browser.jpg

ကျွန်မက Hive Game​တွေကိုလည်း ကစားသူဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်မ အမြဲတမ်း ကစားဖြစ်တဲ့ Blockchain Gameက Risingstar Gameဖြစ်ပါတယ်။ ဒီ ဂိမ်းက အစပိုင်းမှာ ရှုပ်​ထွေးမှု သိပ်မ​တွေ့ရတဲ့ လွယ်ကူရိုးရှင်းတဲ့ ဂိမ်းဖြစ်ပါတယ်။ ဒါ​ပေမဲ့ Level 100​ကျော်လာတဲ့အခါ ​ပြောင်းလဲမှု​တွေ များစွာ​တွေ့ရပါတယ်။ ဒီ​နေ့မှာ​တော့ ရိုးရှင်းစွာပဲ ကျွန်မ ဝယ်ယူခဲ့တဲ့ 3 Pack အ​ကြောင်းမျှ​ဝေပါမယ်။ ​နောက်ရက်​တွေမှာ​တော့ Game Ravesအ​ကြောင်း​တွေကို ​သေချာ​လေ့လာပြီး မျှ​ဝေသွားဖို့ ရှိပါတယ်။ ဒီ​နေ့ 3 Cardsပါဝင်တဲ့ Packမှာ ကျွန်မရရှိတဲ့ Cards​တွေကို မျှ​ဝေလိုက်ပါတယ်။ Common 2 Cardsနဲ့ Rare 1 Card ရရှိခဲ့ပါတယ်။ i235 Lvb snow white , 176 Rudy, R511 Jaxonတို့ ဖြစ်ပါတယ်။ အားလုံးကို ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

Screenshot_20240818-113937_Kiwi Browser.jpg

HiveDivider.png

Screenshot_20230916-055031_Messenger.jpg

1692191261032.png

3W72119s5BjW4PvRk9nXBzqrPWMsMTjNrXDPFFf11Me3xJu2FYAtZ1bFbvoF8BV4Jvf39axwiTNRZ9CsVGpdLBDvqA7jzfww3N2FxWmttUQLjn59xwxU29.gif

HiveDivider.png
Italic

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now