About Me on HIVE and Natural Landscaping Beauty

Hello.

It is drizzling this morning.
Not much rain yet.
For those who want rain, I want more rain to fall.
It hasn't rained much yet, but the raindrops are still falling, so I haven't gone to work yet.

I was at home looking at my phone early in the morning.
Looking at the phone is not just looking at social media.
I'm on the Hive Blockchain.
I'm at home thinking about what to share on Hive Blockchain today.

The other day, while visiting the surrounding area from where I live, I searched the phone gallery for photos of natural scenery.
This week's Reflection Hunters Contest has been entered. Shadow Hunters Contest/SMASh will have to wait for the next two days.

So, choose clouds and landscapes from the pictures in the phone gallery.
I could enter a contest in the LoveTheCloud community with cloud images, but I didn't feel like it.
So, I'm going to post on the Indiaunited Community that I've been familiar with since recently.
Indiaunited Community members will support each other and try to grow and succeed in Hive Blockchain.

Enjoy my natural scenery.

Burmese Language,
မင်္ဂလာပါ။

ဒီမနက် မိုးဖွဲဖွဲရွာကျနေသည်။
မိုးရေများများတော့ မပါသေးပါ။
မိုးရေ ရချင်နေသူတွေ အတွက် မိုးများများ ရွာချစေချင်ပါတယ်။
မိုးရေများများ မပါသေးပေမယ့် မိုးစက်တွေ ဆက်တိုက်ကျနေတော့ ကျွန်တော် အလုပ်သို့ မသွားသေးပါ။

အိမ်မှာပဲ မနက်စောစော ဖုန်းကို ကြည့်နေမိတယ် ဆိုပါတော့။
ဖုန်းကို ကြည့်နေတယ် ဆိုတာက အပျင်းပြေ social media တွေကို ကြည့်နေတာတော့ မဟုတ်ပါ။
Hive Blockchain ပေါ်မှာ ကျွန်တော် ရှိနေတာပါ။
အိမ်မှာ နေရင်း ဒီနေ့အတွက် Hive Blockchain မှာ ဘယ်အကြောင်းအရာကို မျှဝေရမလဲဟု စဉ်းစားတွေးတောနေဖြစ်သည်။

ယခင်နေ့တွေက ကျွန်တော် နေထိုင်ရာမှ အနီးအနား ပတ်ဝန်းကျင်ကို လည်ပတ်သွားရင်း သဘာဝရှုခင်းတွေကို ဓာတ်ပုံရိုက်ယူထားသည်များကို phone gallery ထဲမှာ ရှာဖွေကြည့်ဖြစ်သည်။
ဒီတစ်ပတ် Reflection Hunters Contest အတွက်က ပါဝင်ပြီးသွားပြီ။ Shadow Hunters Contest/SMASh ကလည်း နောက်နှစ်ရက်လောက် စောင့်ရဦးမည်။

သို့ဖြစ်၍ Phone Gallery ထဲမှာ ရှိသော ပုံများထဲမှ တိမ်တွေနှင့်ရှုခင်းများကို ရွေးချယ်လိုက်ပါတော့သည်။
တိမ်ပုံတွေဖြင့် LoveTheCloud community ၌ Contest ဝင်ရေးလို့ရသော်လည်း စိတ်မပါခဲ့ပါ။
ဒါကြောင့် မကြာသေးမီကမှ စတင်၍ ရင်းနှီးအောင် ချိတ်ဆက်ထားသော Indiaunited Community မှာပဲ Post လိုက်ရပါတော့မည်။
Indiaunited Community အဖွဲ့တော်သားများနှင့် အချင်းချင်း ထောက်ပံ့ကူညီကာ Hive Blockchain မှာ တိုးတတ်အောင်မြင်ရေး ကြိုးစားရပါဦးမည်။

ကျွန်တော်၏ သဘာဝအလှရှုခင်းများကို ကြည့်၍ သာယာပျော်ရွှင်ကြပါစေ။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center