Vyhodnocení poslední výzvy

Léto je doba "okurkové sezóny". Nebo byla moje poslední výzva příliš těžká (nebo příliš nudná). Tak či onak, máme tu jen jednoho jediného účastníka, @zirky


Když jsem viděl detail ze Stvoření Adama od Michelangela, tak moje první reakce byla "to z toho @zirky vybruslil docela lacino". Ale na druhý a další pohled je zřejmé, že to tak laciný nebylo. Je tam vystižená atmosféra, je tam zřejmá podobnost, @zirky si vyhrál i s barevným odstínem... prostě dobrá práce.
Jen přemýšlím o tom, jestli prohozené gesto Adama a Boha je náhoda nebo jestli je za tím nějaké hlubší sdělení. Na originále Bůh svým nataženým ukazováčkem symbolizuje aktivitu, kterou Adam svou pasivně svěšenou rukou přijímá, zatímco u @zirky je to obráceně.


Warholův banán? Jistě, proč ne. I u této fotky musím @zirky pochválit za dobré oko a dobře zvládnuté úpravy.


Být jediný znamená být nejlepší. Ne, nechci tím výkon jediného účastníka výzvy nijak zlehčovat, rozhodně je to dobrá práce. A @zirky jako bezkonkurenční vítěz má na vybranou: jestli raději 20 HBD do peněženky nebo knihu Digitální fotografie: krok za krokem od Scotta Kelbyho.

Ještě dlužím to, jak jsem se s některými zadáními ze své vlastní výzvy vypořádal já. Rozhodně jsem to nebral příliš vážně, ale spíš jen jako příležitost se tak nějak vyblbnout.

Claude Monet a jeho imprese v přístavu Le Havre. Kvůli tomuto snímku jsem několikrát vstával o víkendu před pátou ráno, ale přesto jsem se známému impresionistovi ani nepřiblížil.


V případě Madony Edwarda Muncha jsem se těšil na to, jestli se do toho někdo pustí a jak se s tím vypořádá. Já jsem to zkusil jako Barbie Madonu. Myslím, že kdyby Edward Munch ještě žil, že by mě za takovou perzifláž nejspíš vyzval na souboj.


Zátiší s chlebem a vejci od Paula Cézanna z toho vyšlo relativně dobře. Suroviny pocházejí z Lidlu.


Vyfotit něco podobného noční kavárně Vincenta Gogha jsem původně považoval za relativně snadné. Ale až po setmění jsem si uvědoimil, že žiju prakticky na Zapadákově, kde se žádný noční společenský život neprovozuje. Ale i tak mi štěstí přálo, a aspoň jednu zahrádku jsem ve městě našel.


Na zemi peciválů od Pietera Bruegela jsem použil selfíčkovou trojexpozici. Dělat pecivála, to není nic, co bych se musel dlouho učit.


A to je vše, přátelé. Díky @zirky za příspěvek, díky za případné pozitivní ohlasy.

sepa.png
Thank you for taking the time to read this post, if you have any questions, criticisms or suggestions I would appreciate it if you would throw them in the comments box

vote_follow.png

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments