Mysterious castle - software modifications / Tajemný hrad - softwarové úpravy

Noční snímky se zpravidla neobejdou bez úprav v editoru. Tento snímek byl editovaný v programu darktable.

Na prvním snímku jsou jen minimální úpravy: lehké projasnění a doostření.

Night shots are usually not possible without editing in the editor. This image was edited in darktable.

The first image has only minimal adjustments: light brightening and sharpening.


IMG_0463_04.jpg

Na druhém snímku jsem si dal víc záležet. Pracoval jsem s vyvážením barev a tonálními křivkami.

I took more care with the second image. I worked with color balance and tonal curves.

IMG_0463_02.jpg

Na třetím snímku jsem moc neřešil barvy, ale pracoval spíš s kontrastem.

In the third image I didn't worry too much about colour, but rather worked with contrast.

IMG_0463_01.jpg

Uvedené úpravy jsem možná udělal až přehnaně výrazné, ale chtěl jsem zdůraznit jejich účinek.

Druhá věc je, že původní snímek nebyl focený zrcadlovkou, ale jednoduchým kompaktem. I tak jsem ale s výsledkem spokojený, a nejvíc se mi líbí varianta č. 2.

Pro porovnání: poslední snímek je zcela bez úprav.

I may have made the above modifications too pronounced, but I wanted to emphasize their effect.
The second thing is that the original image was not taken with a DSLR, but with a simple compact. Still, I'm happy with the result, and I like variant 2 the best.

For comparison: the last image is completely unedited.

IMG_0463_03.jpg

sepa.png

Support Me on Ko-fi

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now