Lviv, Part 2. Львів, Частина 2 (EN/UA)

Greetings my lovely readers!

Вітаю своїх читачів!

I was a bit too lazy last few weeks, so despite I had the photos I didn't feel like editing them, but today is the day!

Я був трохи аж занадто лінивим кілька останніх тижнів, тому хоч я й мав всі ці знімки, я щось не мав настрою, аби відредагувати їх, але сьогодні настав цей день!

When I was going down the High Castle the Sun already started to set, so I caught some "warm" moments.

Коли я спускався з Високого Замку, сонце вже почало сідати, тому мені вдалося зловити декілька "теплих" моментів.

I'm not a stalker or some pervert, it just happened that there were three girls in front of me, don't judge me pls. 😁

Я їх не переслідував, і не є збоченцем, це просто так трапилось, що переді мною було три молоді панянки, так шо не осуджуйте мене за це фото. 😁

girls_1.jpg

I have no idea why, but I just love how sunlight reflects from the road, there is some coziness to it.

Не знаю, чому, але мені дуже подобається, як сонце відбивається від асфальту, в цьому є щось "затишне", чи що...

road.jpg

When I reached the Market Square there were lots of peeps and this guy, I guess he is the famous Aquaman? 🤔

Коли я спустився до Площі Ринок, там було багацько люду, і цей пан. Здається, це той знаменитий Аквамен? 🤔

neptun.jpg

I then remembered cool tricks of pro photographers - shooting from the ground, so I decided to try this technique out, it was a bit embarassing, because I was there kneeling and peeps were looking at me. But I don't care, art requires sacrifices!

Потім я згадав круті трюки професійних фотографів - робити знімки на рівні землі, тому я вирішив спробувати цю техніку. То було трохи незручно, бо я там стояв майже на колінах, і всі навколо дивились на мене, але мені все одно, бо мистецтво вимагає жертв!

rails.jpg

Next time I'll try to take more interesting pictures, but for now - thanks for your time, and of course I'd be happy for any critique! 😉

Наступного разу спробую сфотаграфувати щось цікавіше, а наразі дякую за увагу, та як завжди - будь яка критика вітається!😉

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center