Yeşili seviyorum

dsc_5260_original.jpg
Merhaba arkadaşlar.
Burda sizlere doğadaki yeşilin güzelliğine değinmek istiyorum,
Cıktıgım bu doğa gezimde yeşili ne kadar çok sevdiğimi hisettim.
Cektiğim bu güzel görsellerle sizlere birseyleri katmaya karar verdim.
dsc_5135_original.jpg
Doganin herseyin üzerindeki etkisine bakarmısınız, terk edilmis tarihi bu araç senelerdir burada ve doğa onu kendisine esir almış görünüyor.
Ama hala bakarsak diri ve sağlam duruyor 🙃
dsc_5294_original.jpg
Yeşilliğiyle memleketimin en güzel yerlerinden biryer burası bitki örtüsü çicekleri yapisi gercekten beni çok etkilemekte....
dsc_5250_original.jpg

dsc_5269_original.jpg
Burada ise akan selalesi durmak bilmeyen suyun serinliği fotoğrafa bakarken bile beni serinletti.
Umarım sizlerin güzel kalplerinide serinletebiliyordur...
dsc_5287_original.jpg

dsc_5258_original.jpg
Ve bu görselde en can alan en güzel göŕsellerimden birisi ❤
dsc_5310_original.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now