This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

"Tanıtım yazım"

20211205_141021.jpg
Merhaba arkadaşlar
bu gün sizlere kendimi tanıtacağım,
Öncelikle bu platformda yeni olduğumu sizlere söylemek istiyorum...

Ben fotoğraf çekmesini çok sevdiğim için ve içerik olusturmasını sevdiğim için bunu bir hobi olarak yaptığımdan dolayı bu platformda sizlerle yer almayı tercih ettim.
Ben kendi işimi yapan bir lokanta işletmecisiyim yemek yapmayı, yemekleri tatmayı, bıcak ve mutfak malzemelerine onem vermeyi, insanlarla iletişimde olmayı çok seven birisiyim...
Sabahleyin lokantamı actığımda lokantamdan içeriye giren her bir insanlar günaydınlaşarak sıcacık bir çorbayla her insanın içini ısıtmaktan mutluyum.
Sıcacık ekmeklerimi onlara sunarak karinlarının doymasından mutluyum ve işimi çok seviyorum...
Ve sizlere yemeklerimden ve çorbalarımdan bir kaç tanesini göstermek istiyorum :
f1189fde_61a0_49d0_9de8_f1ca25f90d0e.jpg
Adana kebabım ;
Kıyma tuz ve pul biberle yapılan ve tadı oldukça efsane olan adana kebabı. Yapımı kolay olan adana kebabı şişe dizilerek ızgarada pişirilen porsiyon halinde satılan bir yemeğimdir...20211023_092920.jpg
Kelle paça çorbası ;
Soğukların ısıtıcısı , bi o kadar lezzetli enfes olan çorba ise sabahleyin gelen insanların vazgeçilmezi.
İcerisinde et ,sarımsak,tereyağı,sirke bulunan bu çorba tadılacak en güzel çorbalardan diyebilirim sizlere...
img_0363.jpg
Tavuk kanat ;
Ve sırada tavuk kanat var arkadaşlar ,
Tavuğun en güzel yerlerinden diyebilirim sizlere sosuyla birlikte karıstırılıp ızgara üzerinde pişirilir.
Sosunda ise , yağ ,tuz, pul biber bulunmaktadır.
Pilav ile birlikte muhteşem giden bu ikilinin tadına bakmanızı öneririm.
img_2719.jpg
Etli ekmek ;
Buraların, memleketimin yemeklerinden olan etliekmek:
Kıyma ile yapılmaktadır , iç harcı kıyma olmakla birlikte acılan hamurun üzerine serilen kıymayla fırına verilir ve pişirilir ve değerli insanlara sunulur...

Evet arkadaslar yemeklerimden bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim umarım sizlerde bu yemekleri tatmaya imkan bulursunuz ...
Bir sonraki gönderimde görüsmek dileğiyle😊