My Actifit Report Card: June 2 2022

Здравейте! Вчера беше дълъг и ползотворен ден! Тръгнахме към Варна, в началото на града спряхме на една борса за желязо, да купим още колчета за доматите, че не ни стигнаха! Самата борса приличаше на цветна градина, красота! Нарязаха колчетата, отидохме в ателието, аз останах там, а Паруш тръгна по задачи, след което замина към Кантарджиево да рисува. За мен също имаше задачи за свършване, и съответно в следобедните часове тръгнах да ги свърша. Беше топло. Вечерта отидох при децата, да ги поздравя за празника и да им гостувам за една нощ. Аксел не ме остави и за миг, дори спа при мен в стаята! Не мина без номера от негова страна.Той искаше да спи при мен на дивана, но аз му се скарах да си влезе в къщичката.Тъкмо си сложих чаршафа и завивката, и Аксел скочи и се изпива обилно върху тях, всичко намокри!😀🤣😂 Скарах му се, а той ме гледаше в очите и сякаш казваше:" Не даваш да спя при тебе, а? Нека ти тогава!" Все пак си спа в къщичката, а аз смених чаршафите и пуснах пералнята!🙂 Желая ви слънчев и приятен ден! Бъдете здрави!🍀🙏☘️🙋💐🌺🌹🌷
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


01/06/2022
6499
Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center