O moim dniu. My Actifit Report Card: April 2 2022

Hejka, cześć, witajcie. Dziś od rana byłam z Mateuszem. Jest to dla mnie duża motywacja do wychodzenia na spacery podczas rozgrywek organizowanych przez @macfit. Zmuszają mnie one do przechadzek dłuższych niż mniej więcej 30 minut i do tego raz dziennie. Byliśmy dziś nad tak zwanym „Bobrzym jeziorze". Mój towarzysz określił tak ten akwen, a wynika to z faktu, iż żerują tam właśnie te zwierzęta i praktycznie każde drzewo jest przez nie pogryzione. Będąc na miejscu, chwilę odpoczęliśmy, a następnie wzięliśmy się za robienie zdjęć. Moim zdaniem Mateusz z każdym wyjściem robi je coraz lepsze . Ja również miałam swoje tak zwane 5 minut z aparatem, ale nie wychodzą mi one najlepiej. Po powrocie zjedliśmy obiad, który czekał już na nas w domu. Gdy byliśmy już najedzeni, znów wyszliśmy na spacer. Mimo że trochę wiało było naprawdę przyjemnie za sprawą pięknie zachodzącego słońca. Późnym wieczorem udałam się z Mateuszem na bieganie. Myślę, że nam obojgu dobrze to zrobiło, a po takim wysiłku nie miałam problemów z zaśnięciem.

Niżej wrzucam zdjęcia z dzisiejszych wyjść 👇🏻.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


02/04/2022
23443
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now