Sposób na Actifit

Nie chcę zapeszać, ale znalazłem chyba sposób na wyłączającą się aplikacje Actifit.

Po pierwsze wyłączyć wszelkie oszczędzanie baterii i wygaszanie telefonu, usypianie, ubijanie aplikacji w tle. W każdym telefonie jest to w innym miejscu.

U mnie nie pomagało. Trzeba było co pewien czas zerkać czy czasem telefon inteligentnie nie zamknął Actifita.

Sposób jaki działa to...
....kolejna aplikacja.

Jej zadanie to włączanie tego co chcemy o danej porze. Ustawiłem by Actifit włączał się co 2 godziny. Może nieco irytować, że często widzę ekran startowy aplikacji, ale nie zauważyłem dłuższych przestojów.

No i warto zaznaczyć, że Actifit nie liczy kroków. Ta liczba jest "z księżyca". Liczy aktywność. Jak to zrozumiemy to nie ma nieporozumień.

Tego dnia trochę jeździłem i trochę chodziłem, ale opiszę to jutro. Połącze dwa dni kurierskie w jeden wpis. Bo mogę :)
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


10/09/2023
11643
Cycling, Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center