Kto kupuje na Uniswap, ten się w cyrku nie śmieje... 🤣

Sportowo, jak widać, było całkiem nieźle - po południu pogoda się poprawiła na tyle, że wybraliśmy się z młodym na przejażdżkę rowerową, i 16k zaliczone.

Przydało mi się takie "przewietrzenie głowy", po wcześniejszej "gorączce".

Cała akcja zaczęła się o 20.00 w Poniedziałek, gdy na giełdę Uniswap wchodził token RMPL (jest to kopia AMPL, więc było wiadomo, że będzie szał).

Oczywiście wskoczyłem do pędzącego pociągu, ale widocznie ofert zakupu było tak dużo, a ja ustawiłem zbyt małą opłatę, bo kupiło mi RMPL dopiero po kilku długich chwilach. "Pending" mielił się dobre 10 minut, w tym czasie zielona świeca szła pionowo w górę.

W końcu zakup dokonał się po cenie 2.39$.

Plan był taki, by kupić tanio, poczekać chwilę na znaczny wzrost ceny, następnie sprzedać i zapomnieć. Cóż....

Zanim mój zakup się sfinalizował, to już pierwsi posiadacze coinów kupionych w presale, zaczęli wyprzedaż 🤣. Cena zaczęła gwałtownie spadać , a mnie pozostało "nerwowo" wyczekiwać na odbicie powyżej mojej ceny zakupu.

Rano cena oscylowała w okolicach 1,7$, więc nie było opcji sprzedaży. Nie będę generował strat.

Do południa na discordzie i telegramie zaczęło się sianie fud'u. Cena jeszcze bardziej spadła.

Miał być szybki zarobek, a tu już ponad 15 godzin jestem na minusie... Możecie dobie wyobrazić moje zdenerwowanie... Było spore 😎

Wreszcie koło 13tej cena ruszyła w górę.

Teoretycznie mógłbym poczekać, zobaczyć dokąd dojdzie cena, ale miałem już tak serdecznie dość tego coina, że sprzedałem od ręki, gdy tylko cena zagwarantowała mi zwrot wkładu oraz opłat.

Tak w dużym skrócie wygląda dzień z życia trejdera. Szału nie ma 😆

Mógłbym się tutaj rozwodzić nad tym, czym jest gwei, slippage, itd. Mógłbym zacząć opisywać różnice między Uniswapem a normalną giełdą, ale wyszedł by mi z tego niezły elaborat, a tak to dostaliście krótką wersję pamiętnikową 😉

Podsumowując - najważniejsze, że wkład odzyskany, i można rozpocząć polowanie na nową "zwierzynę" 😎


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


16714
Chasing Pokemons, Cycling, Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency