Zamarznięty wodospad

Podczas wczorajszego spaceru zobaczyłam częściowo zamarznięty wodospad, tego jeszcze nie grali...

Wodospad spływa z mojego Giewonta i jest sezonowy czyli zimowy.
Strumień jego wody jest zależny od ilości opadów i czasami jest bardzo widowiskowy, wtedy huk wody słyszę aż w domu.

Mieszkam na Korfu już 20 lat ale jeszcze nigdy nie widziałam zamarzniętego wodospadu, aż do wczoraj. Wygląda na to że mróz był na prawdę silny.

W zimie, kiedy słońce jest nisko, chowa się za moim Giewontem około południa. Kiedy po drugiej stronie góry jest jeszcze słonecznie, w mojej okolicy pada cień i jest oczywiście chłodniej.

Wieczorem w pracy mówiłam klientom o zamarzniętym wodospadzie i wszyscy bardzo się dziwili. Dobrze że zrobiłam zdjęcia i mogłam je pokazać jako dowód bo nie bardzo wierzono mi na słowo.

Bliżej nie mogłam podejść więc skorzystałam z opcji zoom.
Spływającej z góry wody nie było dużo ale jednak częściowo zamarzła.

Dzisiaj nic się nie zmieniło, wodospad nadal jest zamarznięty, mrozik dalej trzyma.

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now