FJ 2023#016 - Jan 16

DSC_1929.JPG

Mało aktywny "Blue Monday", a wszystkiemu winna belgijska pogoda. Odespałem nockę i tyle. Gdyby nie to, że musiałem wyjść po zastrzyk do apteki to pewnie nawet bym się nie ruszał z domu. Wychodząc z klatki zabezpieczyłem paczki dla sąsiadów, bo listonosz zostawił je na skrzynce na listy. Nie wiem co jest tego przyczyną, ale od jakiegoś czasu belgijska poczta w przypadku przesyłek zwykłych nie zostawia awiza, tylko zostawia przesyłki na skrzynce. W miejscu gdzie każdy z ulicy może wejść i zabrać te paczki. Dlatego jak widzę, że jakieś paczki leża, to przenoszę je za drzwi. Wtedy tylko mieszkańcy mają do nich dostęp.

Może trudno będzie wam w to uwieżyć, ale belgowie dopiero odkrywają paczkomaty. Chyba wspominałem o tym kilka miesięcy temu, kiedy miałem problem z jednym z tutejszych paczkomatów, który był zablokowany przez kilka dni i moja paczka nie mogła być dostarczona i wróciła do nadawcy. Teraz paczkomatów jest więcej, ale nie ma tego co porównywać z Polską, gdzie paczkomaty są na co drugiej ulicy. Ostatnio czytałem, że brytyjczycy też dopiero odkryli paczkomaty i oszaleli na ich punkcie. Niby Polska jest zaściankiem Europy, ale w niektórych kwestiach (paczkomaty i Blik) wyprzedza ją o lata świetlne.

DSC_1928.JPG



Follow me on Strava

Piotr A. Marszalek.png


Dystans pokonany w 2023 roku: 143,74 km - z podziałem na dyscypliny:

DyscyplinaDystans
Spacer / Marsz / Nordic Walking87,28 km (+3,30 km)
Kolarstwo / Rower MTB28,67 km
Jogging / Bieganie23,54 km
Ergometr wioślarski4,25 km
Orbitrek0,00 km
wander.earth 20232,27 km

POLIAC.png

Information about the 10th Season of #POLIAC you find here.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


16/01/2023
6104
Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency