Fatass Journal... #741, czyli ciepło to już było

DSC_3171.JPG

Pogoda dziś taka, że nawet gdybym miał wolne, to nie wiem, czy bym się zmusił żeby wyjść na spacer. Zaledwie dwa dni temu było grubo powyżej 20 oC i pociłem się w krótkich spodenkach, a dziś już tylko 9 oC i ciągle pada. Rano musiałem odszukać w szafie ciepłe ubrania i się z nimi przeprosić. Planowałem po powrocie z pracy wyjść pobiegać, żeby zmęczyć się przed snem, ale odpuściłem sobie, może jutro jak pogoda się poprawi, a jak nie to będę miał przymusową regenerację przez weekend. Taki wpis już sobie wcześniej przygotowałem, ale gdy wyszedłem z pracy wieczorem okazało się, że przez około godzinę będzie okno pogodowe, więc szybko wróciłem do domu, przebrałem się i ruszyłem na wieczorną piątkę.

Nie było co prawda tak spektakularnie jak ostatnio, ale nie było najgorzej, a nieco słabszy czas mogę zwalić na zmęczenie po dwunastu godzinach siedzącej pracy. Muszę pomyśleć o czołówce skoro mam zamiar wieczorami biegać, dziś jeszcze nie było najgorzej, bo dopiero około 19:30 zaszło słońce, ale za dwa tygodnie będzie dużo ciemniej.

DSC_3212.JPG

DSC_3172.JPG

Od poniedziałku zaczynam dwa tygodnie pracy zdalnej z domu, a w zasadzie to chyba tylko w drugim tygodniu mam dwa dni pracujące a resztę wolne, więc niech lepiej się teraz wypada, kiedy jestem w pracy. Od poniedziałku może być chłodniej, ale niech już tak nie pada, przez suchą wiosnę i lato to odwykłem od tej typowej belgijskiej pogody i ciężko będzie się tak od razu przestawić.

DSC_3205.JPG

Dzisiejsze zdjęcia zawieruszyły się z wczorajszego spaceru niedaleko Ath.


My 2020 goals:

SportGoalDone%
Walking2000 km1070,55 km (+3,20 km)53,53 %
Cycling2500 km1684,88 km67,40 %
Running1500 km456,28 km (+5,01 km)30,42 %


screenshotconnect.garmin.com2020.09.2621_38_01.png

To był mój Actifit Report Nr 741


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


28387
Daily Activity, Jogging, Running, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency