Boat Riding Traveling Views Phone Photography

Hello 🤗

Today, I will describe the scenery along the river.
The location is on the outskirts of Yangon, next to the river in Thanlein Township.

These are photos taken while boating in the river, pointing the phone camera towards the river bank.
It's fun to take memorable photos while traveling.
In the future, we can relive the places we visited.

In fact, when taking travel souvenir photos, it's better if we can document the location and the subject.
It would be great if I could share local knowledge about the area I visited and the photos I took.

Now, I can take memorable photos from a distance, and since I was unable to visit the place, I can only present it as local scenery.
However, it gives me pleasure to think back on how happy I was on the journey I went on.
The taste of riding a boat on small waves makes me feel refreshed.
The boat ride is smooth and pleasant, and the taste of being blown by the breeze is delicious.

Burmese language,
မင်္ဂလာပါ။

ဒီနေ့တော့ မြစ်ကမ်းနဘေးက ရှုခင်းများကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။
တည်နေရာကတော့ ရန်ကုန်မြို့၏ အစွန် သံလျင်မြို့နယ်ထဲက မြစ်နဘေး ပါ။

မြစ်ထဲမှာ လှေစီးရင်း မြစ်ကမ်းနားဘက်ဆီသို့ Phone camera ချိန်ရွယ်ကာ ရိုက်ယူထားသော ဓာတ်ပုံများ ဖြစ်ပါသည်။
ခရီးသွားရင်း အမှတ်တရဓာတ်ပုံများရိုက်ယူရသည်မှာ ပျော်စရာကောင်းပါသည်။
နောင်တချိန်၌ ဘယ်အရပ်ဒေသသို့ အလည်အပတ် ရောက်ခဲ့သည်ကို ပြန်လည် ခံစားနိုင်ပါသည်။

တကယ်တော့ ခရီးသွားအမှတ်တရဓာတ်ပုံများ ရိုက်ယူသောအခါ နေရာဒေသ နှင့် အကြောင်းအရာတွေကို မှတ်တမ်းတင်ထားနိုင်လျှင် ပိုမိုကောင်းပါသည်။
ရောက်ရှိခဲ့သော ဒေသ နှင့် အမှတ်တရရိုက်ယူခဲ့သော ဓာတ်ပုံ၏ အကြောင်းကို ဒေသန္တရဗဟုသုတ အဖြစ် မျှဝေနိုင်လျှင် ကောင်းမွန်ပါသည်။

ယခုတော့ ကျွန်တော်သည် အမှတ်တရဓာတ်ပုံများကို အဝေးမှ ရိုက်ယူနိုင်ပြီး ထိုနေရာသို့ မသွားရောက်နိုင်ခဲ့သောကြောင့် ဒေသန္တရရှုခင်းပုံများ အဖြစ်သာ ဖော်ပြပေးနိုင်ပါသည်။
သို့သော် ကျွန်တော် သွားရောက်ခဲ့သည့် ခရီးလမ်းမှာ ဘယ်လို သာယာပျော်ရွှင်ခဲ့သလဲဆိုသည်ကို ပြန်လည်တွေးမြင်ရင်း ကြည်နူးရစေပါသည်။
ရေလှိုင်းလေးများ အပေါ် လှေစီးရသည့် အရသာကတော့ လူကို လန်းဆန်းတတ်ကြွစေပါသည်။
လှေစီးရသည်မှာ ငြိမ့်ညောင်းသာယာလှပြီး လေပြေညင်းတိုက်ခတ်ခံရတဲ့အရသာသည် ဇိမ်ရှိလှပါသည်။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now