"Capsizing" [Tr-En]

Türkçe

Alabora olmaktan yoruldum bu fırtınada,
Dingin bir denizde yüzmek için ağlıyorum Tanrı'ya
Cennetin ilahilerini dinlemek için,
Yürüyorum çölün sıcak kumunda
İçimdeki inanç susuz kalıyor mutluluğa,
Affetmek istiyorum sefil ruhumu bu yolda
Melekleri görüyorum bir gül bahçesinin ortasında
Dikenler batıyor tenime ve akıtıyor kanımı toprağa
Gözyaşlarım düşüyor yüreğime,
Karşı koymaya çalışıyor hüzün dolu hislerime
Nefes alan küçük kız
Ruhumun duvarlarını boyuyor siyaha,
Esiyor ediyor soğuğun yalancı sıcaklığına
Alabora olmaktan yoruldum bu duygu tufanında
İçimdeki küçük kızı kurtarmak için şeytana
Teslim oldum sonunda

daniel-kuruvilla-tSJc5U6f1M4-unsplash.jpg

Fotoğraf Daniel Kuruvilla tarafından Unsplash'te


English

I'm tired of being capsized in this storm
I cry to God to swim in a calm sea
To listen to the hymns of heaven
I'm walking on the hot sand of the desert
The faith in me is thirsty for happiness
I want to forgive my miserable soul on this path
I see angels in the middle of a rose garden
The thorns sink into my skin
Make my blood flow to the ground
My tears are falling on my heart
Trying to resist my sad feelings
The little girl who breathes
Paints the walls of my soul black
Captures the false warmth of the cold
I'm tired of being capsized in this deluge of emotions
To the devil to save the little girl in me
Finally surrendered

daniel-kuruvilla-tSJc5U6f1M4-unsplash.jpg

Photo by Daniel Kuruvilla on Unsplash


Çeviri benim tarafımdan yapılmıştır.
The translation was done by me.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now