19 Ekim / October 19th TR PUD [Tr-En]

Türkçe

Aşk nedir? Bu soruyu sizlere yönelttiğimde birbirinden farklı, anlamlı ama benzer hisleri birbirine sığdıran cevapları duyacağımı biliyorum. Aşk bir kişi, bir durum, bir nesne, bir kültür ve daha fazlası olabilir. O kadar eşsiz ve bir o kadar da aynıdır hepimiz için. Benim için aşk yazı yazmak ve yazdığım yazılara, karakterlere bir dünya yaratmaktır. Onlara nefes vermek, onları var etmek ve onları büyütmek benim için aşkı ilmek ilmek ördüğüm tek gerçektir. Yarattığım bu dünya bütün renklerin birbirine karışıp, bir birlik olup siyaha boyanmasıdır. Nitekim siyahı da açacak ve rengi değiştirecek yine bir başka rengin gücü olduğudur. Yazmak kelimelerin üstünde resim yapmaktır. Her kelimem bir renk ve her bir cümlem renk cümbüşüdür. Yazmak içimdeki tutkuyu tomurcuklandıran, filiz açmasına ve bir çiçek büyütmeyi öğrenmemdir.

florian-klauer-mk7D-4UCfmg-unsplash.jpg

Fotoğraf Florian Klauer tarafindan Unsplash'te

Beni özel hissettiren, kuş gibi yarattığım dünyada süzülmeme ve yeri gelince kendi kanatlarımın altına sığınmama yardımcı olmasıdır. Anne gibi başımı usulca okşayıp beni sevmesi, beni bir dev gibi hissettirip ayaklarımı yere bastığından göğü inletecek kadar öfkeli kılmasıdır. Bir o kadar da küçük bir çocuk gibi öfkelendiğimde etrafı yakıp yıkmayı hissettiren, öfkemi körükleyendir. Hüznün içinde boğulduğumda can simidim olup beni karaya çıkaran yardımdır. Yazmak benim için her şey ama tek yegane şeydir. Küçüklüğümden beri aşık olduğum şey işte yazı yazmaktır.

aaron-burden-y02jEX_B0O0-unsplash.jpg

Fotoğraf Aaron Burden tarafından Unsplash'te

Bu aşk herkesi ısıtmak istediğim kadar herkesi yakmak istediğim içimde büyüyen bir ateştir. Bu ateşi başlatmak istiyorum. İnsanları bir define avına çıkartmak istiyorum. Define avının sonunda hissettiğiniz duyguları farklı bir bakış açısından bakmanıza yardımcı olup, ulaştığınız definenin aslında yeni bir siz olduğunu görmenizi istiyorum. Hive ile beni tanıştıran, benim için özel hayat ve hayatımın değerli parçalarından biri olan “Hemdem” dediğim kişi @bemier’in Hive ile olan bağı bana büyük bir ilham kaynağı olmuştur. Hive bir yapboz gibi. Parçaları yavaş yavaş birleştirdiğim, insanlarla bir bağ kurduğum, birbirimizin hayatlarına bir köprü kurduğumuz ve en önemlisi de aşkımı yaşatabileceğim bir platform. Dünyanın her yerinden farklı kültür ve farklı dillerin beraber bulunduğu, beraber paylaşım yaptığımız ve yaptığımız her bir paylaşımın hayatımızda güzel bir an bıraktığı bir platform. Bu platformda bağımın sürdürülebilir olduğunu söylemek isterim. Hive’a katıldığımdan bu yana yavaş ama emin bir şekilde öğreniyorum ve bu öğrenmenin hemen bitmediği ve daha devamı olacağı için sabırsız olduğumu söylemek isterim.

Gelecekteki yazılarımda, hislerimi ve düşüncelerimi daha da derinleştirerek, bu yolculuğun getirdiği deneyimleri paylaşmayı umuyorum. Kendimi ifade edebilmek için bu platformda sürdürdüğüm bağların sürdürülebilirliği, bana büyük bir güç katıyor. Yazmak, sadece bir tutku değil; aynı zamanda benim için bir yaşam biçimi. Bu yaşam biçimi, yalnızca benim değil, sizin de bir parçanız. Beraber yarattığımız bu dünya, hayal gücümüzün sınırlarını zorlayarak sürekli büyüyor. Her kelime, her cümle, ruhumuzda yeni bir alan açıyor ve bizi daha derin bir bağ ile birbirimize bağlıyor. Bizim hikayelerimiz, birbirimize ışık tutarak, karanlıkta yol bulmamıza yardımcı oluyor. Kalemimden dökülenler, yalnızca benim içsel yolculuğumun değil, aynı zamanda sizinle birlikte inşa ettiğimiz kolektif bir dünyanın da yansıması. Bu yüzden, yazdığımız bu hikaye, sadece kişisel bir deneyim değil, insanlığın ortak hafızasına kazınacak bir miras olacak. Her yeni yazıyla, bu mirası daha da zenginleştirmek için sabırsızlanıyorum bu yüzden şu anda 13.844 miktar power up gerçekleştiriyorum.

Fani olduğunu unutma, bir sonraki yazımda buluşmak üzere.


English

What does love mean? I know that when I pose this question to you, I will hear answers that are different from each other meaningful, but that fit similar feelings together. Love can be a somebody, a circumstance, an object, a culture and the more. It is such an unique yet the same for all of us. Love is writing and creating a world for the characters in the stories I write. Letting them breathe out, bringing them into existence and making them grow is the only truth that I weave the love stich by stich. This world I have created is where all the colours blend together, becoming an union and being painted black. In fact, it is the power of another colour that will lighten the black and change its colour. Writing is painting over words. Every word of mine is a color, and every sentence of mine is a riot of colors. Writing is how I learned to grow a flower that buds my passion and allows it to sprout and grow.

florian-klauer-mk7D-4UCfmg-unsplash.jpg

Photo by Florian Klauer on Unsplash

What makes me feel special is that it helps me glide in the world I created like a bird and take shelter under my wings when the time comes. The way gently caresses my head like a mother and loves me. The way makes me feel like a giant and so angry that the sky groans because it puts my feet on the ground. And when I get angry like such a little child, it is the one that makes me feel like burning down and destroying, fueling my anger. When I am drowning in sorrow, it is help that becomes a lifeline and brings me to shore. Writing is everything but the only thing for me. Since I was a child, the thing I have been in love with is writing.

aaron-burden-y02jEX_B0O0-unsplash.jpg

Photo by Aaron Burden on Unsplash

This love is a fire growing inside me that wants to warm everyone as much as it wants to burn everyone. I want to start this fire. I want to take people on a treasure hunt. I want to help you look at the emotions you feel at the end of the treasure hunt from a different perspective and see that the treasure you have reached is actually a new you. The person who introduced me to Hive, whom I call "Hemdem" and who is one of the precious parts of my personal life and my life, @bemier's bond with Hive has been a great source of inspiration for me. Hive is like a puzzle. A platform where I slowly piece things together, connect with people, build bridges into each other's lives, and most importantly, where I can live out my love. A platform where different cultures and languages from all over the world coexist, where we share together, and each of our shares we make leaves a beautiful moment in our lives. I would like to say that my bond on this platform is sustainable. I have been learning slowly but surely since I joined Hive, and I would like to say that I am impatient that learning is not over yet and there is more to come.

In my future writings, I hope to share the experiences brought by this journey by deepening my feelings and thoughts even further. The sustainability of the connections I maintain on this platform to express myself gives me great strength. Writing is not only a passion; it is also a way of life for me. This way of life is not only a part of me but also of you. This world we have created together is constantly growing by pushing the boundaries of our imagination. Every word and every sentence opens a new space in our souls and connects us to each other with a deeper bond. Our stories help us find our way in the dark by shining a light on each other. What comes out of my pen is a reflection not only of my inner journey but also of a collective world we have built together. Therefore, the story we write will not only be a personal experience but also a legacy that will be etched into the collective memory of humanity. With each new writing, I am eager to enrich this legacy even more, that’s why right now 13.844, I'm performing a power-up of the amount.

Do not forget that you are mortal, I look forward to meeting you in my next writing.

Bu yazı Yandex Çeviri'den yardım alarak İngilizce'ye çevrilmiştir.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center