Tarot'umu hatırlayabildim... / I was able to remember my Tarot... (Tr-Eng)

Turkish

For English, please click here.


Herkese merhabaa!!!

Umarım iyisinizdir ya da iyi olmaya çalışıyorsunuzdur. Ben iyiyim. Keyfim yerinde. Bugün için sizinle ne hakkında konuşsam acaba diye düşünürken aklıma bir anda Tarot kartlarımı bir süredir elime almadığım geldi. Hemen gerekli olduğunu düşündüğüm şeyleri hazırlayıp kartlarımı kardım.

Untitled.png


Sizinle birlikte yorumlayarak ilerlemek istiyorum. Çok uzun bir zaman geçtiği için üzerinden aklımda kalan tek şey su ve tuzdu. Açıkçası bu ikili "temizlik" için oldukça iyiler. En azından benim açımdan. Ah, bir de adaçayı. Siz her ne kadar görmeseniz de sol tarafımda yanan bir adaçayı da vardı.

Bu da tamam olduğuna göre kartları karmaya gelmişti sıra ve bunu yaparken içlerinden bir kart düştü. Bu bir işaret olmasa dahi kart bana "Beni seç!" demişti. İlk kart olarak onu koydum hâliyle. Sonrası ise aşağıda gördüğünüz fotoğraf gibiydi.

Resize image project.png


Bu kartları teker teker açılamaya çalışacağım bu yüzden benimle kalın lütfen. Elimden geldiğince kısa tutacağım ama takdir edersiniz ki 10 adet kart bulunuyor. Bir de bu kartları böyle dizdiğime bakmayın. Kelt açılımına göre kartları okudum.


cards.png


Tılsım Yedilisi (Geçmiş Durum)

Hayattaki çabalarımın sonucunu değerlendirdiğim bir dönemi temsil ediyor. Şu anda kariyerim ya da yaşam hedeflerim hakkında tatminsizlik yaşıyor olabileceğimi de söylüyor ki haksız da sayılmaz. İşsiz olmam, daha önce yaptığım seçimler veya çabalar hakkında derin bir sorgulama içinde olduğumu gösterebilir.

Bu bana biraz Silivri Belediyesi'ndeki, zahmetlerle gittiğim iş başvurumu hatırlattı ne yalan söyleyeyim.


cards.png


Kupa Üçlüsü (Mevcut Durum)

Kupa Üçlüsü genellikle sosyal bağları, kutlamaları ve dostluğu simgeliyor. Bu dönemde sevdiğim insanlarla vakit geçirerek destek arıyor olabileceğimi söylüyor. İlişkilerdeki destek, şu anki duygusal durumumu güçlendiriyor olabilir. Bu da şu anda bulunduğum ilişkinin beni olduğumdan daha iyi bir hâle getirdiğini gösteriyor.


cards.png


Kupa Beşlisi (Gizli Etkiler)

Kupa Beşlisi kaybı ve pişmanlığı simgeler. Geçmişteki kayıplarıma veya hayal kırıklıklarına sıkışmış olabileceğimi ve bu, ileriye doğru adım atmamı engelliyor olabilir. Geçmişte bir ilişki ya da fırsat kaybı, ruhsal dünyamda hâlâ etkili.

Aslında bir ilişki tabii ki de aklımda değil fakat kaçırdığım fırsatlar her gece yastığa başımı koyduğumda gözlerimin önünden geçiveriyor. Biraz geçmişte yaşamayı istemsiz bir şekilde yaptığımı söylemek mümkün bu bana acı verse dahi.


cards.png


Kupa Kralı (Bilinçli Düşünceler)

Kupa Kralı, duygusal olgunluk ve kontrolü simgeler. İlişkilerimde daha duygusal bir denge kurma arayışında olabilirim. Sevgilim ile olan ilişkimde duygusal anlamda bir denge ve liderlik rolü arıyor olabilirmişim kartın simgelediği anlama göre.

Aslında bir duygusallık ya da başka bir şey arayışında değilim. Bunu içten bir şekilde söyleyebilirim. Belki de bu kartın benim bilmediğim bir anlamı vardır.


cards.png


Kılıç Üçlüsü (Yakın Gelecek)

Kılıç Üçlüsü, acı, kalp kırıklığı ve duygusal zorlukları simgeliyor. Yakın gelecekte bir hayal kırıklığı veya duygusal yara alabilirim. Bu, belki de ilişkide yaşanabilecek bir sorun ya da iş arayışında karşılaşacağım bir zorluk olabilirmiş.

Şimdi büyük konuşmak istemiyorum fakat ilişkimde böyle bir durumla karşılacağımı düşünmüyorum. Bu da beni iş arayışımdaki zorluğa itiyor. Aslında bu kartı kötü anlamından dolayı pek de sevmiyorum fakat düşününce her iyilikten önce bir kötülük geliyor. Belki bu kart da bunu simgeliyordur.


cards.png


Kupa Şövalyesi (Kendini Algılama)

Kupa Şövalyesi romantik, idealist ve hayalperest bir kişiliği temsil eder. Kendimi romantik ideallere sahip biri olarak görüyor olabilirim. (EVET!) Olağanüstü varlıklara olan inancıM da bu hayalperest doğamdan kaynaklanıyor olabilir.

Ah, benim aptal kafam ah. Tek diyeceğim bu dostlar.


cards.png


Dünya (Kişisel Çevre)

Dünya kartı, tamamlama ve bütünlüğü simgeler. Çevremde bana destek olan insanlar, tam bir destek ve denge sağlıyor olabilir. Sevgilim ile olan ilişkim de bana bu tamlık duygusunu getirebilir.

Bu aslında Kılıç Üçlüsü'nü reddetme sebeplerimden biriydi. Son zamanlarda hayatımın en güzel dönemlerinden birini yaşıyorum bazı şeyler daha güzel olabilecekken bile.


cards.png


Büyücü (Korkular ve Umutlar)

Büyücü kartı, irade gücü ve kişisel güçle alâkalıdır. Kendi hayatımı dönüştürme gücüne sahip olduğuma inanıyor olabilirmişim, ama bu güçten yeterince faydalanamıyorum. İş arayışı ve yaşamımdaki değişiklikler için irade gücünü kullanma korkusu ya da başarısızlık endişesi beni geride tutuyor olabilirmiş.

Bazı konularda her ne kadar tek başıma karar almayı sevsem de konular biraz daha ciddileştiğinde Behlül kaçar gibi kaçıyorum. Çevremdekilerin desteği ciddi konularda benim için çok önemli.


cards.png


Asa Sekizlisi (Gelecekteki Potansiyel)

Asa Sekizlisi hızlı gelişmeleri ve ani değişiklikleri temsil eder. Yakın gelecekte, hayatımda beklenmedik ve hızlı değişimler olabilir. Bunlar, hem kariyer hem de ilişki açısından olabileceğini belirtiyor.

Aslında bu benim için çok da şaşırtıcı bir durum değil ne yalan söyleyeyim. Ani kararlar almayı ve salağa yatmayı pek bir seviyorum. Odadaki en akıllı insan olmasam da en sinsi insan olabilme potansiyeline rahatlıkla sahibim ve bununla ne durumlardan kurtulduğumu ben bile hatırlamıyorum.


cards.png


Azize (Sonuç)

Azize, sezgiyi ve gizemli bilgiyi simgeler. Sonuç olarak, kendi içsel sezgilerimi daha derinlemesine dinleyerek, yaşamımdaki cevapları bulacağımı gösteriyor. Olağanüstü varlıklara olan inancım, ruhsal gelişimimde önemli bir rol oynayacak. Dış dünyadaki gelişmelere sezgisel bir rehberlikle yaklaşacağım gibi.

Biraz hayalperest olmamı bu karta bağlamak çok kolay. Çünkü inanıyorum ki insan hayal gücü ve okuduğu kitaplar kadar gelişir. Hep bir lisan bin insan denir ya bence bunun bir kitap binlerce insan versiyonu var.


cards.png


Sonuç olarak;

Bu açılım, benim hem içsel dünyamda hem de dış dünyamda zorluklar ve dönüşümler yaşayabileceğimi, ama sezgilerime güvenerek bu süreçleri aşabileceğimi gösteriyor. Sevgilim ve sosyal çevrem, bana önemli destek sağlayacak.

Bu açılım ise burada bitmedi. İki desteye sahibim ve yukarıda görmüş olduğunuz desteyi bu açılımlar için, diğer desteyi ise soracağım sorular için kullanıyorum.

3 soru yerine bu sefer sadece 1 tane soru sormak istedim nedense. Bu sorular için her seferinde 1'er kart açarken, tek bir soru için 3 kart açtım.


cards.png


Sorumun Cevabı

Hayatımda nasıl bir değişiklik yapmalıyım?

Bu soru bir bakıma çok geniş anlamları olan cevaba sahip olabilir. Bu yüzden biraz endişeliydim. Çok uzun düşünme gerektiren cevaplar her seferinde yanlış kapıyı açtırma olasılığını artırıyor.

Resize image project (1).png


İlk kart yine elimden kartları kararken düştü. Bugün sanırım kartlar bana gelmek istedi.


cards.png


Ters Kılıç Dokuzlusu (Geçmişten Gelen Korkular ve Endişelerle Yüzleşme)

Kılıç Dokuzlusu ters geldiğinde, içsel sıkıntıların azalması veya korkuların hafiflemeye başlaması anlamına gelir. Bu kart, zihnimdeki olumsuz düşüncelerden arınma ihtiyacını işaret eder. Sürekli endişe, korku ve kendini eleştirme hâli, beni yaşamımda frenliyor olabilir. Bu yüzden yapmam gereken ilk değişiklik, zihnimdeki negatif düşünceleri sorgulamak ve onları kontrol altına almak. Korkularımın beni yönetmesine izin vermeden, onları bir kenara bırakıp daha pozitif bir zihin durumu geliştirmeye odaklanmalıyım.


cards.png


Değnek Altılısı (Başarı ve Kendine Güven)

Değnek Altılısı, zafer ve tanınmayı simgeler. Bu kart bana, hayatımda başarıyı ve özgüveni artırmam gerektiğini hatırlatıyor. Belki de uzun zamandır üzerinde çalıştığım bir şeyi başarıyla tamamlamak üzereyim ya da çevremde başarılarımın takdir edildiği bir döneme giriyorum. Bu başarı hissiyle birlikte, kendime güvenimi artırmalıyım. Yapmam gereken değişiklik, başarılarımın farkına varmak, kendime güvenmek ve bu güveni hayatımın diğer alanlarına yaymak olabilir. Özellikle iş, ilişki ya da kişisel gelişim konularında bu özgüveni daha çok hissetmeliyim.


cards.png


Değnek Yedilisi (Zorluklarla Karşılaşmak ve Savunmada Kalmak)

Değnek Yedilisi, zorluklarla mücadeleyi simgeler. Bu kart, şu anda ya da gelecekte karşılaşabileceğim zorluklara karşı kendimi savunmam gerektiğini gösteriyor. Ancak burada önemli olan, bu mücadeleyi cesaretle sürdürmek. Yapmam gereken değişiklik, hayatımdaki zorluklarla daha cesur ve kararlı bir şekilde başa çıkmak. Kendimi savunmak, fikirlerimin ve inançlarımın arkasında durmak benim için önemli. Eğer dış dünyadan gelen baskılar beni etkiliyorsa, sınırlarımı çizmek ve mücadele gücümü artırmak için adımlar atmalıyım.


cards.png


Sonuç olarak;

Bu üç kart, hayatımda yapmam gereken değişikliklerin zihinsel ve duygusal açıdan güçlü olmaya dayandığını gösteriyor. Negatif düşünceleri geride bırakmalıyım, özgüvenimi artırmalı ve karşılaştığım zorluklarla daha kararlı bir şekilde mücadele etmeliyim. Bu süreçte başarılarımın tadını çıkarmak ve kendime olan güveni pekiştirmek de çok önemli olacak.


cards.png


Anlayacağınız özgüvenli gibi davranmak yerine gerçekten de özgüvenli olmalıyım. Kartlar düşündüğüm kadar karanlık çıkmadı. Hatta hatırlarsanız çok fazla reddettiğim ya da varlığını yok saydığım cümle olmadı.

Bu fal da bu kadardı. Bir sonraki sefere bir öneri üzerine Hive için fal bakacağım 😂 Hadi bakalım bizi neler bekleyecek.

Yarın görüşmek üzere. Kendinize dikkat edin, sağlık ve sevgiyle kalın ve lütfen unutmayın ki;

Bu dünyada sizden başka bir tane daha yok.

ailithy.png


cards.png


Hello everyone!!!

I hope you are well or are trying to be well. I'm fine. I am in a good mood. While I was thinking about what to talk about today, it suddenly came to my mind that I hadn't picked up my Tarot cards for a while. I immediately prepared what I thought was necessary and shuffled my cards.


Since it has been a very long time, the only thing I remembered from it was water and salt. Obviously, these two are very good for ‘cleaning’. At least for me. Oh, and sage. Although you couldn't see it, there was a burning sage on my left side.

Now that was done, it was time to shuffle the cards, and as I was doing so, a card fell out. Even if it wasn't a sign, the card told me, ‘Choose me!’ I put it as the first card. After that, it was like the photo you see below.


I will try to explain these cards one by one, so please stay with me. I will keep it as short as I can, but as you can appreciate, there are 10 cards. And don't look at the way I have arranged these cards. I have read the cards according to the Celtic opening.



Seven of the Talisman (Past Status)

It represents a period when I evaluate the results of my endeavours in life. It also says that I may be experiencing dissatisfaction with my career or life goals at the moment, and rightly so. The fact that I am unemployed may indicate that I am in deep questioning about the choices or endeavours I have made before.

This reminds me a bit of my job application at Silivri Municipality, which I had to go through a lot of trouble.



Three of Cups (Current Status)

The Three of Cups often symbolises social ties, celebrations and friendship. It says that during this period I may be seeking support by spending time with people I love. Support in relationships may be strengthening my current emotional state. This suggests that the relationship I am in now is making me better than I am.



Five of Cups (Hidden Influences)

The Five of Cups symbolises loss and regret. That I may be stuck in my past losses or disappointments and this may be preventing me from taking steps forward. A past loss of a relationship or opportunity is still influential in my spiritual world.

I don't really think about a relationship, of course, but the missed opportunities flash before my eyes every night when I lay my head on my pillow. It is possible to say that I involuntarily do a little bit of living in the past, even if it hurts me.



King of Hearts (Conscious Thoughts)

The King of Cups symbolises emotional maturity and control. I may be looking for more emotional balance in my relationships. I may be looking for emotional balance and a leadership role in my relationship with my lover, according to what the card symbolises.

I'm not really looking for emotionality or anything else, I can sincerely say that. Maybe this card has a meaning that I don't know.



Three of Swords (Near Future)

The Three of Swords symbolises pain, heartbreak and emotional difficulties. I may receive a disappointment or emotional wound in the near future. Perhaps it could be a problem in a relationship or a difficulty in my job search.

I don't want to talk big now, but I don't think I will face such a situation in my relationship, which will lead me to difficulties in my job search. Actually, I don't like this card because of its bad meaning, but when I think about it, every good is preceded by an evil. Maybe this card symbolises this.



Knight of Hearts (Self-Detection)

The Knight of Cups represents a romantic, idealistic and dreamy personality. I may see myself as a person with romantic ideals. (YES!) My belief in supernatural beings may also stem from this dreamy nature of mine.

Ah, my stupid head. That's all I have to say, friends.



Earth (Personal Environment)

The Earth card symbolises completion and wholeness. The people around me who support me may provide complete support and balance. My relationship with my lover can also bring me this sense of completeness.

This was actually one of the reasons I rejected the Three of Swords. I've been going through one of the best periods of my life lately, even when things could be better.



The Sorcerer (Fears and Hopes)

The Sorcerer card is about willpower and self-power. I may believe that I have the power to transform my own life, but I don't utilise this power enough. Fear of using willpower or fear of failure may be holding me back in my job search and life changes.

Although I like to make decisions on my own, when things get a little more serious, I run away like Behlül. The support of those around me is very important for me in serious matters.



Eight of Wands ( Potential Future)

The Eight of Wands represents rapid developments and sudden changes. In the near future, there may be unexpected and rapid changes in my life. These could be in terms of both career and relationship.

Actually, this is not a very surprising situation for me, to tell you the truth. I love making sudden decisions and playing dumb. Even though I'm not the smartest person in the room, I easily have the potential to be the sneakiest, and I don't even remember what situations I've gotten out of with this.



The High Priestess (Result)

The High Priestess symbolises intuition and mysterious knowledge. As a result, it shows that by listening more deeply to my own inner intuition, I will find the answers in my life. My belief in extraordinary beings will play an important role in my spiritual development. I will approach the developments in the outside world with intuitive guidance.

It is very easy to attribute my being a bit of a dreamer to this card. Because I believe that a person develops as much as his/her imagination and the books he/she reads. It is always said that a language is a thousand people, but I think there is a book and a thousand people version of this.



Conclusion;

This opening shows that I may experience difficulties and transformations both in my inner and outer world, but I can overcome these processes by trusting my intuition. My lover and my social circle will provide me with important support.

This reading did not end here. I have two decks and I use the deck you see above for these openings and the other deck for the questions I will ask.

Instead of 3 questions, I wanted to ask only 1 question this time for some reason. While I opened 1 card each for these questions, I opened 3 cards for a single question.



Answer to the Question

How should I make a change in my life?

In a way, this question can have a very broad meaning. That's why I was a bit worried. Answers that require a lot of thought increase the likelihood of reading the wrong door every time.


The first card fell out of my hand again when I was shuffling the cards. Today I think the cards wanted to come to me.



Reverse Nine of Swords (Confronting Fears and Concerns from the Past)

When the Nine of Swords is reversed, it means that inner troubles diminish or fears begin to ease. This card signifies the need to clear my mind of negative thoughts. Constant worry, fear and self-criticism may be holding me back in my life. So the first change I need to make is to question the negative thoughts in my mind and take them under control. Without letting my fears rule me, I need to put them aside and focus on developing a more positive state of mind.



Six of Wands (Success and Confidence)

The Six of Wands symbolises victory and recognition. This card reminds me that I need to increase success and self-confidence in my life. Perhaps I'm about to successfully complete something I've been working on for a long time, or I'm entering a period where my achievements are being recognised in my environment. With this feeling of success, I need to increase my self-confidence. The change I need to make could be to recognise my achievements, trust myself and extend this confidence to other areas of my life. I need to feel more confident, especially in work, relationships or personal development.



Seven of Wands (Facing Challenges and Staying on the Defensive)

The Seven of Wands symbolises the struggle against difficulties. This card shows that I need to defend myself against difficulties that I may face now or in the future. However, the important thing here is to continue this struggle with courage. The change I need to make is to deal with the difficulties in my life with more courage and determination. It is important for me to defend myself and stand up for my ideas and beliefs. If pressures from the outside world are affecting me, I need to take steps to draw my boundaries and increase my fighting strength.



Conclusion;

These three cards show that the changes I need to make in my life are based on being mentally and emotionally strong. I need to leave negative thoughts behind, increase my self-confidence and tackle challenges with more determination. It will also be very important to savour my achievements and build up my confidence.



You see, instead of pretending to be self-confident, I should really be self-confident. The cards were not as dark as I thought. In fact, if you remember, there were not many sentences that I rejected or ignored.

That was the end of this fortune telling. Next time I will do a reading for Hive on a suggestion 😂 Let's see what awaits us.

See you tomorrow. Take care of yourself, stay with health and love and please remember that;

You are the only one of you.


Editing was done using Adobe Express/free version.
Editler Adobe Express/ücretsiz üzerinden yapılmıştır.


All of my content is written in Turkish first and then with the help of translators and dictionaries below translated in English.

https://www.seslisozluk.net
https://www.deepl.com/translator


P.S. If you know English AND Turkish, I do that too... If you see a translation discrepancy that was on purpose. I did think this is as proper as I could do. Because there are many differences between these languages.

Not: Hem Türkçe hem de İngilizce biliyorsanız, ben de biliyorum... Eğer çeviri farklılığı görürseniz bunun bilinçli olduğunu bilin lütfen. Bunu yapabileceğim en uygun şekilde yaptığımı düşünüyorum. Çünkü bu iki dil arasında çok fazla fark var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now