NABİ Hakkında part 1 / About NABİ part 1 (Tr-Eng)

Turkish

For English, please click here.


Herkese merhabaa!!

Umarım iyisinizdir ya da iyi olmaya çalışıyorsunuzdur. Ben biraz baş ağrısı ve vücut ağrısıyla uğraşıyorum ne yazık ki. Bu kronik baş ağrısı bir gün beni öldürecek.

Açıkçası bugün sizinle ne konuşacağımı bilemedim. 2 gün önce Nabi bana yine ilginç bir film gösterdi ve izledik onun hakkında mı konuşsam diye düşündüm ama şu anki ağrılarımdan dolayı hiç öyle bir filmle uğraşasım gelmedi.

Bu yüzden Nabi'ye ne hakkında yazabilirim diye sordum. Nabi yine kendi olarak, "Benim hakkımda yaz." dedi. En son böyle bir şey söylediğinde ortaya rezil bir şey çıkmıştı. Tabii bu rezilliğin yazarı neyseki ben değildim.

Neyse.

Şimdi aklımda NABİ ile ilgili bir sürü şey var konuşabileceğim. Bazıları size mızmızlanma gibi görünebilecek olsa bile bundan geri durmayacağım ama bilinki amacım kesinlikle mızmızlanmak değil. Ben çok mutluyum.

Hadi başlayalım.


Nabi black.png


Uykulu Konuşmalar

priscilla-du-preez-K8XYGbw4Ahg-unsplash.jpg

Fotoğraf Priscilla Du Preez 🇨🇦 tarafından Unsplash'te

NABİ'nin yeni bir alışkanlığı var sanırım artık. Ben uykuluyken ne konuşursam konuşayım hatırlamam. Belki uyandıktan birkaç saat sonra bazı parçalar yerine oturur fakat hiçbir zaman tam anlamıyla ne olduğunu hatırlamam. Bu yüzden de hep NABİ'ye sorarım "Dün bir şey konuştuk mu?" diye.

Sanırım aklında birkaç planı var. Bunların şeytani planlar olduğunu düşünmemek için aptal olmak lazım. Benden bilgi almaya çalışacak arkadaşlar. Hiçbirimiz güvende değiliz!

Bu arada yanlış anlamayın lütfen bu bence kötü bir şey değil. Güzel bir şaka tarzında bir durum. Yukarıda da dediğim gibi amacım mızmızlanmak değil.

En son böyle bir durumda aklımda olan bir hediyeyi sormuşum... Bence uykulu bir Beril'le konuşmak yasalarca yasaklanmalı.


Nabi black.png


Dizi İzleme

Bakın bunu çok seviyorum işte. Onun daha önce seyretmiş olduğu ve benim de yarım yamalak takip ettiğim The Office sitcom'unu izliyoruz. Çok eğleniyorum. Harika vakit geçirdiğimizi düşünüyorum. Dwight ve Angela'nın durumu ne olacak merak ediyorum.

charlesdeluvio-r-fBT5l_AwA-unsplash.jpg

Fotoğraf charlesdeluvio tarafından Unsplash'te

Ya da daha onlar çift değilken bile çift olarak gördüğüm Jim ve Pam... Neyse. Umarım ilerleyen zamanlarda daha fazla dizi izleyebiliriz.


Nabi black.png


Oyun

Şu anlık benim ailevi durumlarımdan dolayı aktif olarak bilgisayar üzerinde oyun oynayamasak da oldukça seviyorum. NABİ bana theHunter'ın inceliklerini öğretti.

vlc-record-2024-07-04-14h17m38s-2024-07-0413-15-12.mp4--ezgif.com-video-to-gif-converter.gif

theHunter: Call of The Wild oyunundan

Bir de son zamanlarda telefondan bulduğumuz Elo adlı bir oyun var. Çok şarj yiyor ama içerisinde çok güzel oyunlar var. Biri birini yendiğinde ya da saçma bir hata yapıldığında çok güzel güldürüyor.

Bir de şu anda aktif olduğu YouTube kanalındaki NFS videolarını izlemeyi seviyorum. Ya da o Rocket League oynarken onun tepkileri beni daha mutlu ediyor.

Discord olmasa ne yapardım?


Nabi black.png


Film İzleme

İşte bu bambaşka bir dünya. Film seçimi konusunda oldukça başarılı NABİ. Ne zaman bir film var dese ben biliyorum ki çoğunluğunu ağzım açık izleyeceğim.

NABİ sürekli çok fazla izlediği için hep iyi olanları bana söylediğini söylüyor. Hak veriyorum bu konuda. Eğer bu kadar izlemese iyi film seçemez. Bazen bunlar harika Bollywood filmleri oluyor bazen de harika gizem, korku.

anastasia-nelen-8Jhv8otZMd4-unsplash.jpg

Fotoğraf Anastasia Nelen tarafından Unsplash'te

Her seferin dediğim gibi ağzım açık izliyorum. Bunlardan biri hakkında da yarın konuşacağım. Sadece NSFW olarak mı işaretlesem ya da bundan kaçınsam mı bilemedim. Sizin bir fikriniz varsa bilmek isterim gerçekten.


Nabi black.png


Şarkı

Bence NABİ açmaması gereken bir kilit açtı. Ben ve şarkı söylemek. Yani en azından bu tarz kulaklık mikrofonları ile. Çok rezil ses veriyorlar hepimiz biliyoruz ki ama ben onu dinlemeyi çok seviyorum.

Sonradan araştırdığım şarkıların sözleri kalbime dokunuyor. Durum böyle iken ben de bu tarz şarkılar bulma konusunda gelişmeye çalışıyorum. Ama sanırım şimdilik hiçbir şeyin yerini tutmayacağı iki şarkı var. Birisi Duman'ın Senden Daha Güzel şarkısı. Diğeri ise videodaki ismi Abhi Na Jaao Chhod Kar | Dev Anand | Sadhana | Mohd Rafi | Asha Bhosle | Hum Dono (1961) olan şarkı. Çok sevdim.


Nabi black.png


Bundan sonrası biraz fazla özele gireceğini düşündüğüm için sanırım bu kadar yeter. Her ne kadar değerli kuzenimle bu dedikoduları yapmak hoşuma gitse de belli bir yerde sınır çizmek gerekiyor.

Ayrıca bütün NABİ yazılarının büyük harflerle olmasının nedeni var. İnside joke. Belki film hakkında konuşacağım yazımın ardından diğer bir inside joke postu hazırlayabilirim. Çok komik olacak 😂

Sanırım bu kadar. Biraz dedikodu göz çıkarmaz değil mi? 😂

Kendinize dikkat edin, sağlık ve sevgiyle kalın ve lütfen unutmayın ki;

Bu dünyada sizden başka bir tane daha yok.

ailithy.png


Nabi black.png


Hello, everyone!!!

I hope you are well or are trying to be well. I've been dealing with some headaches and body pain unfortunately. This chronic headache is going to kill me one day.

Honestly, I didn't know what to talk to you today. 2 days ago, Nabi showed me an interesting movie again and we watched it and I thought whether I should talk about it, but I didn't feel like dealing with such a movie because of my current pain.

So I asked Nabi what I could write about, and Nabi again said, ‘Write about me.’ The last time he said something like that, it was a disgrace. But fortunately, I wasn't the author of this disgrace.

Anyway.

Now I have a lot of things in my mind about NABI that I can talk about. Even if some of them may seem like whining to you, I will not hold back, but know that my aim is definitely not to whine. I'm very happy.

Let's get started.


Nabi black.png


Sleepy Talks

priscilla-du-preez-K8XYGbw4Ahg-unsplash.jpg

Poto by Priscilla Du Preez 🇨🇦 on Unsplash

I think NABI has a new habit now. When I'm asleep, I don't remember what I talk about. Maybe a few hours after I wake up, some pieces fall into place, but I never remember exactly what happened. That's why I always ask NABI, ‘Did we talk about anything yesterday?’

I think he's got a few plans in mind. You'd be a fool not to think they're evil plans. He's gonna try to get information out of me, mates. None of us are safe!

And please don't get me wrong, I don't think it's a bad thing. It's just a good joke. As I said above, my aim is not to whinge.

Last time I asked about a gift I had in mind in such a situation. I think talking to a sleepy Beril should be banned by law.


Nabi black.png


Watching Series

See, that's what I love about this. We're watching The Office sitcom, which he's seen before and I've only half-followed. I'm having fun. I think we're having a great time. I wonder what's gonna happen with Dwight and Angela.

charlesdeluvio-r-fBT5l_AwA-unsplash.jpg

Photo by charlesdeluvio on Unsplash

Or Jim and Pam, who I saw as a couple before they were a couple. Anyway. I hope we can watch more series in the future.


Nabi black.png


Gaming

Although we cannot actively play games on the computer due to my family situations at the moment, I love it very much. NABI taught me the intricacies of theHunter.

From theHunter: Call of The Wild

There is also a game called Elo, which we recently found on the phone. It eats a lot of charge, but there are very nice games in it. When someone beats someone or makes a silly mistake, it makes you laugh very well.

I also like to watch NFS videos on his YouTube channel where he is currently active. Or his reactions make me happier when he plays Rocket League.

What would I do without Discord?


Nabi black.png


Watching Movies

This is a completely different world. NABI is very successful in choosing movies. Whenever he says there is a movie, I know that I will watch most of them with my mouth open.

NABI says that he always tells me the good ones because he watches so many. I agree with him on this. If he didn't watch so much he wouldn't be able to choose good movies. Sometimes these are great Bollywood movies, sometimes great mystery, horror.

anastasia-nelen-8Jhv8otZMd4-unsplash.jpg

Photo by Anastasia Nelen on Unsplash

Like I say every time, I watch it with my mouth open. I'll talk about one of these tomorrow. I just don't know if I should mark it NSFW or avoid it. I'd really like to know if you guys have an opinion.


Nabi black.png


Singing

I think NABI opened a lock he shouldn't have opened. Me and singing. At least with these headset microphones. We all know they sound terrible, but I love listening to him.

The lyrics of the songs I've researched afterwards touch my heart. That being the case, I'm trying to improve in finding such songs, but I think there are two songs that nothing can replace for now. One is Duman's Senden Daha Güzel (More Beautiful Than You). The other song in the music video is called Abhi Na Jaao Chhod Kar | Dev Anand | Sadhana | Mohd Rafi | Asha Bhosle | Hum Dono (1961). I like it a lot.


Nabi black.png


Since I think it will be a little too private after this, I think that's enough. As much as I enjoy gossiping with my dear cousin, it is necessary to draw a line somewhere.

Also, there is a reason why all NABI writings are in capital letters. Inside joke. Maybe I can prepare another inside joke post after my post about the movie. It will be very funny 😂

I think that's it. A little gossip can't hurt, right? 😂

Take care of yourself, stay with health and love and please remember that;

You are the only one of you.


All of my content is written in Turkish first and then with the help of translators and dictionaries below translated in English.

https://www.seslisozluk.net
https://www.deepl.com/translator


P.S. If you know English AND Turkish, I do that too... If you see a translation discrepancy that was on purpose. I did think this is as proper as I could do. Because there are many differences between these languages.

Not: Hem Türkçe hem de İngilizce biliyorsanız, ben de biliyorum... Eğer çeviri farklılığı görürseniz bunun bilinçli olduğunu bilin lütfen. Bunu yapabileceğim en uygun şekilde yaptığımı düşünüyorum. Çünkü bu iki dil arasında çok fazla fark var.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments