Дозвольте представитись - HIVE blogger @cranium

segdgdg.jpg

Всім привіт! Дозвольте представитись, мене звати Олексій, 30 березня буде 32 роки, я українець. Маю прекрасну дружину @prettysnake і прекрасного сина @andruto. Це ті люди, які наповнюють моє життя сенсом. Заради них хочеться вставати о 5 годині ранку, розвиватись, щоб бути сильнішим, мудрішим, здоровішим і більше подобатись фортуні Удачі. Кожного дня я намагаюсь жити цінуючи кожну хвилину свого часу. (Спочатку це було дуже складно зробити, бо я намагався робити все і відразу. Лише після того, як я почав практикувати усвідомленість та монозадачність, я почав робити більше і отримувати від цього задоволення.)

IMG_20200305_094111.jpg

В свої 32 неповних роки я встиг отримати вищу медичну освіту та 2 спеціалізації «Психіатрія» та «Управління і організація охорони здоров’я». Трішки (біля 5 років) попрацювавши в великій психіатрії (безпосередній контакт із тяжкими психічними розладами на протязі більшої частини робочого дня), дивлячись на своїх колег із великим досвідом, яких не завжди можна було відрізнити від пацієнтів, особливо без халатів, я вирішив, що потрібно щось змінювати. В іншому випадку я мав всі шанси стати, як ці колеги.

У відповідь на моє бажання, життя подарувало мені можливість змінити все: роботу, місце проживання, спеціалізацію. Я міцно вчепився в цю можливість і не відпускав її, незважаючи на величезні навантаження як в ментальному так і в фізичному плані на протязі пів року. (Щоденно я долав понад 70 км на дорогу до роботи і назад.) Зараз я знімаю житло біля самої роботи і часто ходжу на неї пішки. Шлях в одну сторону займає біля 15 хвилин. Працюю керівником невеликого підрозділу із 8-ми працівників в відомчому закладі охорони здоров’я. Мені подобається моя робота. До 2017 року робота була єдиним джерелом заробітку.

69691227_1144534789084547_322299100420636672_o.jpg

Другим подарунком долі було знайомство із світом криптовалют. На другій неділі знайомства я відкрив для себе STEEM. З того часу моє життя кардинально змінилось. Якщо вірити дружині я просто став значно більше часу проводити за комп’ютером. Для мене STEEM був прекрасною можливістю задовольнити потребу у творчості та визнанні. До початку ведіння блогу на STEEM я декілька років безуспішно намагався заробити грошей на Ютубі. За весь час мого перебування на STEEM я значно покращив свій матеріальний статок, та дізнався дуже багато речей про різні криптовалюти.

image.png

Попередня cтатя "Хто такий @cranium"

В кінці 2018 року я відкрив для себе прекрасну гру @splinterlands, яка допомогла мені зберегти більшу частину своїх заощаджень в вигляді карт. Більше ніж рік я був одним із самих активних гравців @splinterlands і часто закінчував сезони в числі Топ 10 кращих гравців. За 2019 рік я зробив дуже багато, і якщо розбиратись, не особливо важливих речей. Часто я робив 3-4 справи одночасно на протязі 18 годин на добу. На фоні таких навантажень моє здоров’я не витримало. Після погіршення здоров’я почав займатись самоаналізом. Самоаналіз допоміг мені збагнути, що дійсно важливо в моєму житті. (Відповідь – третє речення моєї статі-розповіді).

image.png

Кардинальні зміни мого життя (відмова від багатозадачності, здорове харчування, саморозвиток, чітке планування, медитації, усвідомленість і багато іншого) тривали біля 3 місяців і продовжується в даний момент. Саме в цей період життя дає мені третій шанс, завдяки непорозумінню між Джастіном Саном і спільнотою STEEM, народжується новий децентралізований блокчейн HIVE.

Я маю великі надії на HIVE. Для мене це 2 шанс почати свою творчість на блокчейні, практично із нуля. Створення HIVE продемонструвало всю силу єднання людей. На HIVE кожний може творити, пізнавати і розвиватись, паралельно розвиваючи спільноту HIVE. От чому я активно накопичую свою силу впливу на цьому блокчейні.

Більше детально дізнатись про блокчейн HIVE можна в моїй статі -

Версія статі на англійській мові.

Конечная заставка.jpg

Appreciate life. Good luck to you.

Цінуйте життя. Удачі Вам і добра.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now