Ulični prodavci/ Street vendors

Zdravo dragi Hajveri! Da li vam se spava? Evo jednog akvarela da vas razbudi!☝️😁
Danas ću vam pokazati kako sam naslikala dve muške figure. U pitanju su dva trgovca koji nešto prodaju na ulici.
Ok, počinjem od skice..
Dakle, olovka:

Hello dear Hivery! Are you sleepy? Here's a watercolor to wake you up!☝️😁
Today I will show you how I painted two male figures. It is about two traders who sell something on the street.
Ok, I'll start with the sketch..
So, the pen:

IMG_20241001_123733.jpg

Ovde je akcenat na dobrom rasporedu svetla i senki...

Here the emphasis is on a good arrangement of light and shadows...

IMG_20241001_124800.jpg

Crveni suncobran propušta jako podnevno sunce pa će i lica trgovaca biti crvena kao i delovi tela

The red parasol lets in the strong midday sun, so the traders' faces will be red as well as their body parts

IMG_20241001_130449.jpg

Kada sam sve nacrtala,iskoristila sam sunce i senke na mom stolu i poigrala se kao da su deo njihove atmosfere...

When I drew everything, I used the sun and shadows on my table and played around as if they were part of their atmosphere...

IMG_20241001_131829.jpg

IMG_20241001_131739.jpg

IMG_20241001_131859.jpg

To je to! Senke sam postavila na pravo mesto, sve se poklopilo!
Ja sam zadovoljna, a vi?
Da li sam vas razbudila? 🤗😉

That's it! I placed the shadows in the right place, everything matched!
I am satisfied, and you?
Did I wake you up? 🤗😉


Pozdrav od Anke vragolanke.

Greetings from Anka vregolana!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center