Nadzieja/Hope

PL

Witam wszystkich 👋🏻🙂🌺

Zapraszam Was po raz kolejny na prezentację kolejnej mojej pracy.
Długo zastanawiałam się jaki nadać tytuł do tego wpisu 🤔
Patrząc na rysunek pierwsze co przychodzi mi na myśl to - nadzieja.
Pracę wykonałam standardowo w moim szkicowniku formatu A4. Do jej wykonania użyłam cienkopisów różnej grubości. Rysunek powstał z miliona (albo i więcej) maleńkich kropeczek.
Niestety, znowu nie mam dla Was żadnego krótkiego filmiku ale… następnym razem postaram się aby taki był 🙂
Poniżej możecie zobaczyć proces tworzenia pracy krok po kroku.

Dziękuję, że tu jesteście i do zobaczenia wkrótce 👋🏻🙂

🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷🪷

ENG

Hello everyone 👋🏻🙂🌺

I invite you once again to present another of my works.
For a long time I was wondering what title to give to this post 🤔.
Looking at the drawing the first thing that comes to mind is - hope.
I made the work in my standard A4 sketchbook. To make it, I used thin pens of different thicknesses. The drawing was created from a million (or more) tiny dots.
Unfortunately, again, I don't have any short video for you but... next time I will try to make one 🙂 I will.
Below you can see the process of creating the work step by step.

Thank you for being here and see you soon 👋🏻🙂

1

2

3

4

5

6

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center