Owl (PL/ENG)

PL

Witam wszystkich 👋🏻🙂🌸

Tak jak obiecałam przychodzę do Was z nową pracą.
Ciągle nie jestem przekonana co do folii do złoceń w moich rysunkach, może dlatego, że w moich pracach nigdy nie występował żaden kolor ? 🤔
W dalszym ciągu klejenie tej folii nie wychodzi mi tak dobrze jak powinno ale… muszę ciągle próbować.
Praca powstała w moim szkicowniku o formacie A4.
Do jej stworzenia jak zwykle użyłam cienkopisów o różnej grubości oraz folii do złoceń. I oczywiście kleju do folii do złoceń.
Czy jest to dobre połączenie ? Oceńcie sami. Ja nie jestem do końca pewna 🤔🫣😅
Poniżej możecie zobaczyć jak powstawała ta praca krok po kroku.

Dziękuję że jesteście tu ze mną i do zobaczenia wkrótce 👋🏻🙂❤️

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Hello everyone 👋🏻🙂🌸

As promised I come to you with a new work.
I'm still not convinced about gilding foil in my drawings, maybe because no color has ever appeared in my works ? 🤔
Still gluing this film doesn't work out as well as it should but... I have to keep trying.
The work was created in my A4 size sketchbook.
To create it, as usual, I used thin pens of different thicknesses and gilding foil. And, of course, glue for gilding foil.
Is it a good combination ? Judge for yourself. I am not quite sure 🤔🫣😅.
Below you can see how this work was created step by step.

Thank you for being here with me and see you soon 👋🏻🙂❤️

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments