LBRY Coin (LBC) yükselişe mi geçecek ?

Şimdiki adıyla Odysee önce ki adıyla ise lbry.tv eminim bu siteyi duymuşsunuzdur.
image.png

O site de tıpkı Hive gibi içerik üreticilere ve ve video izleyenlere para kazandıran bir platform ve kripto para birimi LBC.

1 Doları geçtiği zamanları hatırlıyorum dün gibi şuan da ise değeri 0,05$ oldu. Böyle Alexa değeri yüksek olan bir sitenin , projenin ve Hive gibi arkadasında milyonları takip ettiren bir kriptonun ben inanıyorum yakın zamanda yine eski günlerine dönecek ve ciddi anlamda yükselecek.
image.png

Bana soracak olursanız (Yatırım tavsiyesi kesinlikle değil) 2x kesin yapar ama gönlümden geçen ise 25x yapacağı kanaatini hala koruyorum.

Lbc coine güvenim sonsuz... #cent stabil coin olmak niyetinde olmasa eminim #centtoken da 1 doları çok rahat görebilir çünkü, Hive powera kıyasla çok daha güçlü bir token.
image.png

Hive hakkındaki görüşlerim

Hive çok güçlü bir coin zaman zaman yarıya düşer zaman zaman 1.5 kat artar.. arkasında topluluğu olan veya projesi sağlam olan her coin yatırımcısınıda kullanıcısınıda hatta okuyucularınıda güldürür. Bu yüzden Hive bloglarında yazmaya devam ediyorum , hive altcoinlerini ise gerçekten başarılı buluyorum. Keşke her Hive altcoini Coinmarketcap da listelense rahat alım satım yapılabilse..
image.png

Bugünlük benden bu kadar arkadaşlar tekrardan yazacağım ilk fırsatta takipteyim siz de takipte kalın..Yazılarımı destekleyen @centtoken ve @taseli ve arkadaşlarıma teşekkürler..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center