My entry to hive

Здравейте приятели ☺️
Казвам се Тодор на 27 години от град Свиленград
Hey guys
I’m Todor, 27 years, from Svilengrad

img_4975.jpg

Най голямата ми страст е фитнеса.
Тренирам сериозно от 7 години
Няколко снимки от най-добрата ми форма
My passion is my fitness.
I work hard from 7 years.
Here are some pictures of me in my best shredded form.

img_3719.heic

img_3749.heic

img_3733.heic

Говорейки за тренировки , представям ви Арнолд , но не Арнолд Шварцинегер а Арни дъ френч , моят верен другар
Speaking of fitness, it’s time to present you Arnold, not Schwarzenegger, but Arnie the French, my best buddy.

img_1382.heic

img_6479.jpg

img_2452.heic

Двамата много обичаме да си похапваме , а за това искам да благодаря на любовта на живота ми , че винаги се е погрижила да има нещо вкусно и здравословно в менюто ни
Both of us love to eat, and now it is time to give thanks to the love of my life for always preparing something tasty and healthy.

img_3951.jpg

img_3302.jpg

img_5236.heic

img_5229.heic

img_3929.heic

Искам да благодаря на @iliyan90 и на @tbabahev за това че ми показаха възможностите на тази платформа
Also many thanks to @iliyan90 and @tbabahev for sharing with me this opportunity and platform.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
43 Comments
Ecency