Първите ми стъпки в blockchain content пространството

👋Здравейте! Казвам се Антоан и съм на 20 години от Русе.
Отдавна следя какво се случва с платформи като Hive, но едва сега реших да отделя време да бъда част от тази общност.

Занимавам се с маркетинг на свободна практика, като от месеци съм се насочил конкретно в музикалната индустрия.

Опитвал съм да бъда фрийлансър в доста сфери, но избрах маркетинга, защото смятам, че имам усет и за малко време постигам високи резултати.

img_0.7159321075543063.jpg

Също така наскоро стартирах първия български бранд, свръзан с музикалната индустрия.
Целта на бранда е да създаде общост от хората, които се занимават с музика и взаимно да си помагат по пътя.

За тази цел започнах да качвам съдържание в мрежите като планирам да качвам това съдържание и в Hive. 🙌

В съдържанието си ще споделям опита си като музикален coach на нови артисти, бийтмейкър и просто фен.

Смятам, че музиката е едно от най-влиятелните неща в обществото като това влияние често се пренебрегва и подценява. 🎶

img_0.09982422034084706.jpg

Интересувам се също от духовенство (spirituality), търговия (trading), езотерика, фитнес и история (имайки в предвид, че огромна част от историята е подправена).

Все пак смея да твърдя, че всичко във вселената е интересно, тъй като всеки аспект от живота има нещо уникално, което буди интереса и любопитството ми. 💡

Благодаря на @ivangeevo и @iliyan90 че ме въведоха в този нов свят.
Ще се радвам да допринеса са българската Hive общност и евентуално да се запозная с някои от вас 😇

img_0.7522506500180406.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center