RE: RE: Sailor's life
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sailor's life

RE: Sailor's life

Аз също имам невероятни спомени от службата ми във флота. Няма друго нещо , което така да вдъхновява и същевременно така да плаши хората които живеят в моретата . Със своята необятност и своята сила морето ни дава поводи да мечтаем и ни респектира със своята невероятна мощ . За своите 16 години служба във военноморския флот съм имал поводи да изпадна в умиление от красотата , която съм имал привилегията да зърна . И моменти на див ужас , когато мислено съм се сбогувал със близките ми и съм виждал квота си като на филмова лента . Когато съм разказвал за тези чувства на хора които са виждали морето само от брега съм срещал учудване и неразбиране по лицата на слушателите . Отплеснах се . Пожелавам ти динамичен , прекрасен и стремителен ден .

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center