Представяне / Introducing myself

Здравейте! Аз съм Кристина, на 27г. и благодаря на моя приятел @mihaylov, че ме въведе в света на #HIVE. Благодаря и на @iliyan90, че чрез видеата си ми разясни как работи платформата.

20200611_141925-01.jpeg

Hi everyone! I'm Kristina, 27year old and I'd like to thank my friend @mihaylov who has invited me to the #HIVE world. And thanks to @iliyan90 and his tutorials I was able to make this account run.


Родом съм от Русе, но от няколко години живея във Варна. Омъжена съм за прекрасен човек, с когото имаме момиченце на 8 месеца, куче и котка. Вкъщи никога не е скучно... и тихо, но пък точно това обичам.

DSC_0657-01.jpeg

I grew up in Ruse,Bulgaria. I live in Varna for a few years now. I'm married to a wonderful person and we have 8 month old daughter, dog and cat. It's never boring at home...and quiet, but I love it.

cxcxzczcxz.jpg


Пеенето ми е страст. Благодарение на него, успях да обиколя част от Европа, като съчетах "работата" с удоволствието. В днешни дни все по-малко време ми остава, но не съм го загърбила съвсем, както могат да потвърдят и съседите, хаха.

DSC(952)JPG-01.jpeg

Singing is my passion. Thanks to it I was able to travel around Europe and to combine the "work" with the enjoyment. Nowadays I have less and less time to sing, but the neighbors can confirm I haven't really given up, LOL


Известно време живях в Англия и Шотландия, НО семейството, приятелите и любовта ме върнаха в България, за което съм им благодарна всеки ден. Към днешна дата не си представям живота в чужбина. Колкото и да си доволен финансово, когато си далеч, някак си се губи насладата.

hkjhjhk.jpg

I used to live in England and Scotland for a while, BUT my family, friends and my love made me come back to Bulgaria and you have no idea how thankful I am for this decision. I can't imagine living abroad. Not anymore. No matter how much money you have, you can't really enjoy life when you are away by yourself.


Благодарение на Hive, мисля, че най-накрая успях да намеря моето кътче, в което да споделям мислите си, ежедневието ми и предизвикателството да бъдеш нов родител.

Thanks to Hive I think I finally found my place where I can share my thoughts, daily life and the challenge of being a new parent.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center