My first entry to Hive

✅Здравейте, HIVE общество!

Благодаря за възможността да знам за това приложение на @koychev22 и @iliyan90 🙏❤️

Казвам се Веселка Карамелска и бих се определила като многоцветен човек, превръщаш всичко, до което се докосне в изкуство. Талантлива (колкото и нескромно да звучи😁), борбена, позитивна, винаги усмихната, отдадена на всичко с което се захване, изпипваща всичко до последния детаил. На 26 години съм и смело мога да кажа, че каквото си наумя го постигам и ставам най-добрата, с много усилия и пот, разбира се.

☑️Hello, HIVE Society!

My name is Veselka Caramel, and I would define myself as a multicolored person, turning everything she touches into art. Talented (however immodest it may sound😁), combative, positive, always smiling, devoted to everything she gets into, touching everything until the last child. I'm 26 years old and I can boldly say that whatever I think I'm doing and i'm getting the best, with a lot of effort and sweat, of course.

✅Това е линк към профила ми във Facebook
https://www.facebook.com/V.Karamelska

☑️This is a link to my Facebook account
https://www.facebook.com/V.Karamelska

✅Ще ви разкажа накратко за моя живот, за да ви запозная със себе си и по точно за по-важните за мен моменти и това как съм стигнала до тук и продължавам да надграждам. Обичам, често да се шегувам със себе си, че "луд умора нема, само се поти" 😁🥴.
Таа.. Родена съм в беден край на България - северозападна и по точно гр. Бяла Слатина. Първите ми години са минали в с. Галиче, обл. Враца, общ. Бяла Слатина, където и съм учила до 4-ти клас.
Не след дълго моите родители забелязват, че имам талант. На 7 годишна възраст съм прерисувала стари портретни снимки на моята баба, прерисувала съм и картинки от дъвки, обичах да оцветявам стъкълца, които събирах от пътя на село, с водни бои. По този повод, те решават да се преместим в гр. Казанлък, където изучавам рисуване и приложни изкуства в НГПИД "Акад. Дечко Узунов".
След завършването ми на гимназията заминах за морето и по-точно гр. Несебър, където за летния сезон рисувах временни татуировки с кана.
След летния сезон дойдох в гр. Велико Търново, където записах да уча Графичен дизайн. И тук във Велико Търново се случват най-сладките неща в живота ми ❤️. Запознах се с моя мъж, заживяхми заедно. Малка по-малко постига ме всичко заедно. Той винаги ме подкрепя каквото и ново да измисля 😁❤️.
Работех като сервитьор в пицария, а той като охрана в дискотека. Не след дълго бахме поспестили малко пари и решихме да ги вложим в курс за мен за маникюр. Доста бързо намерих място под наем инвестирахме всичките си спестявания в консумативи и уреди и така седнах за пръв път като маникюрист на 01.06.2018г. В началото разбира се беше трудно, но аз винаги мисля позитивно и хубавите неща не след дълго ми се случват.
Малко по малко работата ми започна да се увеличава, няма да забравя как си мечтаех графика ми да бъде пълен, да се осъвършенствам, да имам повече цветове, които да предлагам на клиентите. И не след дълго това стана. Постигнах всички малки цели, които си бях научила и един прекрасен ден реших, че искам да се развивам още. И така дойде идеята да си имаме свой собствен салон. Няма да крия беше много трудно. Намирането на помощение, което да купим. След това ремонтите по него, всичко си ремонтирахме сами. С цената на доста безсънни нощи и много труд на 10.02. 2019г отвори врати салон "Карамел". И така до днес постоянно продължаваме да разрастваме бизнеса.

☑️ I will tell you briefly about my life to introduce you to myself and, more precisely, to the moments that matter to me and how I got here at the moment and continue to build on it. I like, often, to joke with myself that "crazy fatigue, just sweat" 😁🥴 .
I'm not going to be a part of it. I was born in the poor end of Bulgaria - northwestern and more precisely the town of Varna. White Slatina. My first years have passed in the city of Galice, vol. Vratsa, common. White Slatina, where I went to fourth grade.
Before long, my parents noticed that I had

✅Това е линк към страницата на салона във Facebook https://m.facebook.com/caramel.salon.beauty/

☑️This is a link to the salon's Facebook page https://m.facebook.com/caramel.salon.beauty/

✅С още повече труд през лятото на 2019г и по точно 11.09 си купихме нашият първи дом, изпълнен с много мечти и нуждаещ се от много грижи и ремонт дом ❤️. Къща намираща се на 7км от гр. Велико Търново, а именно в с. Момин сбор. По която все още ремонтира ме, дори и към момента.

☑️With even more labor in the summer of 2019 and in particular 11.09 we bought our first home, filled with many dreams and in need of a lot of care and repair home ❤️. House located 7 km from the town of . Veliko Tarnovo, namely in momin sbor. Which is still repairing me, even now

✅През 2020г ме поканиха да стана професионален обучител по Маникюр, Педикюр и ноктопластика към Стар Нейлз-България. И от тогава обучавам в салона ни курсисти.

☑️In 2020 I was invited to become a professional trainer in Manicure, Pedicure and Nail Sculpture at Star Neils-Bulgaria. And since then, I've been teaching students in our salon

✅На 23.02.2021г разбрах, че съм бременна. Най-щастливия миг в живота ми ❤️

☑️On February 23, 2021, I found out I was pregnant. The happiest moment of my life ❤️

✅Имах страхотна, лека бременност, през която не спрях до последно да работя, освен в салона и на работната площадка вкъщи, шпакловки, мазилки, боядисване, чистене.. 🤣🥴

☑️I had a great, light pregnancy, during which I did not stop working until the last time, except in the salon and on the work site at home, plasters, plasters, painting, cleaning.. 🤣🥴

✅На 07.10.2021г станахме родители на прекрасна та ни дъщеря Румена ❤️. Нашето съвършено усмихнато дете.

☑️On October 7, 2021, we became parents to our beautiful daughter Rumena ❤️ . Our perfectly smiling child.

✅Тъй като вече бях майка, и докато беше по мъничка Румито прекарва малко повече време вкъщи, а както всички които ме познават знаят мирно не мога да стоя 🤣. Започнах да се занимавам с ръчна изработка на всякакви неща за украса, персонализирани подаръци и какво ли още не. Беше на шега, като хоби, но към момента изпълнявам доста поръчки, което ме прави още по удовлетворена и щастлива. С новото ми допълнително ампуа ще ви запозная в бъдещи постове ❤️.

☑️Since I was already a mother, and while she was a little Rumito spends a little more time at home, and as everyone who knows me knows peacefully, I can't stand 🤣. I started to do handmade all sorts of things for decoration, personalized gifts and all sorts of things. It was a joke, like a hobby, but I'm running a lot of errands at the moment, which makes me even more satisfied and happy. With my new additional ampua, I will introduce you to future posts ❤️

✅Обичам да правя торти и смея да твърдя, че ми се получават доста добре, който ги е опитал, после разказва за тях 😁. Но все по-рядко напоследък ми остава време да се вихря с шоколада.

☑️I like to make cakes, and I dare say that they work out pretty well for me, who has tried them, then tells about them 😁. But increasingly, lately, I've had time to go with the chocolate

✅И тава беше най-краткият ми вариант за мен. Благодаря ви, че изчетохте кратката история на важните моменти от живота ми 🙏.

Поздрави,
Веселка ❤️

☑️And that was the shortest option for me. Thank you for accounting for the brief history of the important moments of my life 🙏.

Greetings
Veselka ❤️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now