Кой съм аз. Моят ден №1 в Hive,Ecency

Здравейте, казвам се Георги и съм тук благодарение на @abm100yan и @iliyan90 .
На 17 години съм и уча в ЕГ “Иван Вазов” Пловдив. Там аз изучавам Руски и Немски език и като допълнение посещавам курсове по английски.
В последно време много се интересувам от крипто валути, NFT-та и тн. и затова съм много благодарен на Стоян, че ми показа това community.

img_1762.png

Преди две години реших да започна да се занимавам с графичен и моден дизайн. Както в повечето случаи, в които човек прави нещо от сърце, така и при мен нещата се получиха доста добре. В момента въпреки, че съм на 17 държа един от най-известните сред младото поколение български брандове “Nerone Studio”.

img_1763.png

(Вчера бе завършен и сайта ми, от който ще бъдат извършвани продажбите в близкото бъдеще.)

img_1764.png

А тук ви показвам и един от любимите ми моменти. По-точно снимка от денят, в който моята класна си купи тениска от мен.

img_1761.png

  • няколко мой дизайна

img_1702.png

img_1634.jpeg

img_1579.jpg

img_1586.jpg

Освен модата се занимавам и с изготвяне на корици за музикални албуми и mixtape-ове, но моите страсти не са само в тази сфера.
Аз много ценя хората около мен, които ме вдъхновяват и подкрепят. Те са една неизменна част от моя малък, но голям за мен успех.
От мен ще видите интересни дизайнерски проекти, философски размишления, общи теми, които ме вълнуват и много други неща.
Надявам се да съм ви допаднал и с бъдещите ми постове да правя вашите дни по-красиви и приятни.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center