One Preparing For First July HPUD Program

Hello.
Yesterday, I posted about my participation in the HPUD Program on July 1st.
When the price of HIVE is falling, it is the best time to buy HIVE and the time to set up HIVE Powering Up for future crypto goals.

So, today I planned to convert HBD 37.5 which I got as Author Reward to HIVE.

img_0.23301400538863026.jpg

At 8:23 a.m., I opened buy order 178.572 HIVE in the Internal Market at a price of 0.209999 HBD per 1 HIVE.
This evening, I looked at HIVE Wallet and saw that the Buy Order I opened was successful.

img_0.7437805251014677.jpg

Now, I have ready to do Powering Up 363 HIVE in my HIVE Wallet.
How are you friends?

Don't forget to HIVE Power Up on July 1st, 2021.

Tin Aung Soe

[Burmese]
မင်္ဂလာပါ။
မနေ့က July 1 ရက်နေ့မှာ ပြုလုပ်ကြမည့် HPUD Program မှာ ပါဝင်ဆင်နွှဲမည့် အကြောင်း Post တင်ခဲ့ပါတယ်။
HIVE ဈေးနှုန်း ကျဆင်းနေချိန်မှာ HIVE ဝယ်ယူထားရန် အသင့်တော်ဆုံး အချိန် ဖြစ်သလို အနာဂတ် Crypto ရည်မှန်းချက် အတွက် HIVE Power Up ထားသင့်တဲ့ အချိန်လည်း ဖြစ်ပါတယ်။

ဒါနဲ့ ဒီနေ့မှာတော့ Author Reward ရရှိထားတဲ့ HBD 37.5 ကို HIVE အဖြစ် ပြောင်းလဲရန် စီစဉ်ခဲ့ပါတယ်။
မနက်က ၈ နာရီ ၂၃ မိနစ် မှာ 1 HIVE လျှင် 0.209999 HBD ဈေးနှုန်းဖြင့် 178.572 HIVE ကို Internal Market ထဲမှာ Buy Order တင်ခဲ့ပါတယ်။
ယခု ညနေ HIVE Wallet ကို ကြည့်ဖြစ်တော့ ကျွန်တော် ဖွင့်ထားခဲ့သော Buy Order မှာ အောင်မြင်နေခဲ့ပါပြီ။

ကဲ ခုဆို ကျွန်တော်၏ HIVE Wallet ထဲမှာ 363 HIVE Powering Up လုပ်ရန် အဆင်သင့် ရှိနေပါပြီ။
မိတ်ဆွေတို့ရော ဘယ်လိုလဲဗျ။

July 1 ရက်နေ့မှာ HIVE Power Up ဖို့ မမေ့ကြနဲ့ဦးနော်။

တင်အောင်စိုး

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency