RE: RE: @phortun´s Monday tipping contest #137: guess the price of Hive and win 5 Hive
You are viewing a single comment's thread from:

RE: @phortun´s Monday tipping contest #137: guess the price of Hive and win 5 Hive

RE: @phortun´s Monday tipping contest #137: guess the price of Hive and win 5 Hive

No kamarat,ked Ti mam pravdu povedat, po 13 rokoch na nocnych som dal vypoved.. potom som 3 roky nic NORMALNE ani za toho boha nenasiel, pac som sa urcite nechcel vracat do mental company ala tesco,lidl a pod..
Keby nemam priatelku,nevjem ako by som to prezil a aj to je dovod preco sa do myslenia blogera tazko dostavam,ja premyslam ako prezijem a nje co vecer postne..😅
Konecne sa mi podarilo najst normalneho bossa ,aj ked prachy su take, ze prezijem ale barz si neuzijem,but fak it..there is no panic and no stress at all..
Hlavu hore chlape, njeco najdes aj ked mozno budes musiet zmenit odvetvie..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments