RE: RE: 12 Proven Passive Income Ideas On the Hive Blockchain - 12 Pasif Gelir Olanağı (English - Turkish)
You are viewing a single comment's thread from:

RE: 12 Proven Passive Income Ideas On the Hive Blockchain - 12 Pasif Gelir Olanağı (English - Turkish)

RE: 12 Proven Passive Income Ideas On the Hive Blockchain - 12 Pasif Gelir Olanağı (English - Turkish)

Merhaba burada Türk arkadaşları görmek gerçekten çok güzel. 😉👍 Çok faydalı, güzel bir paylaşım olmuş. Kanalınızı takip etmeye başladım. Bende 3-4 sene önce öncelikle Steemit'e adım atmıştım. Sıfırdan başlayıp kendimi geliştirip yeni şeyler öğreniyordum. Birkaç kanalım vardı bir tanesinde ico airdrop paylaşımları yapıyordum. Upvote botlarını da kullanmaya başlamış bağzılarında steem delegasyonu falan yapmaya başlamıştım. Herneyse sonrasında ne oldu hatırlamıyorum. Tamamen bıraktım steemer olmayı ve şimdilerde baktığımızda da artık eski steemit'in kalmadıığını görüyorum. Birkaç ay öncesinde de işte Hive'a adımımı atmış oldum. Bu kanalımda herkesin dinleyehbileceği ve içerik üreticilerinde ücretsiz olarak faydalanabileceği telif hakkı olmayan elektronik, dans müziği tarzında fon müzikleri paylaşımları yapıyorum. Deneyimli ve uzman steemer ve hive blogger olarak sizden öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyorum ve aklıma takılan merak ettiğim bağzı sorular var bunlarla ilgili de bana yardımcı olmanızı rica ediyorum eğer mümkünse? Size dicord yada telegram üzerinden ulaşabilirmiyim ? Yada adreslerimi versem herhangi birinden bana ulaşmanız mümkünmü ? Discord: mete80#7352 Telegram: @mete80 (Acun) . İsmim Acun Metehan bu arada Damla hanım memnun oldum. Güzel paylaşımlarınızın devamını bekliyorum. Sevgiler & Saygılar.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center