Please take one last chance / Прохання про останній шанс (EN | UA)

Hi friends. After yesterday's video from @cryptospa - @cryptospa/uacatneu. My faith in the great future of #HIVE and #LEO has grown significantly. Lately, I have been looking for a long time for a place that would have an investment prospect and at the same time give dividends on a permanent basis. It's funny, but only yesterday I really believed that the #HIVE and #LEO tokens has everything to significantly increase value. The example of the #LEO community played a huge role in this.

Привіт друзі. Після вчорашнього відео від @cryptospa - @cryptospa/uacatneu. Моя віра в прекрасне майбутнє #HIVE і #LEO значно виросла. Останній час я довго шукав місце, яке б мало інвестиційну перспективу і в одно час давало б дивіденди на постійні й основі. Смішно, але лише вчора я по справжньому повірив в те, що в токенів #HIVE і #LEO є все для того, щоб значно збільшити свою вартість. Величезну роль в цьому відіграв приклад спільноти #LEO.


The #LEO community is unique in that it was the first to become a true #HIVE competitor (of course, of course, in my opinion, the success of #LEO and #HIVE are interrelated), which at the same time is the best advertisement for #HIVE as a launch platform various projects. The fact that #HIVE is a unique (the best, in my opinion) place where it is very easy to get a prepared audience of users for their projects - is the main value of #HIVE. But, now it's not about that. Now I want to write a message - a request. Request to the #LEO community.

#LEO спільнота унікальна тим, що вона першою стала справжнім «конкурентом» #HIVE (умовно, звісно на мою думку успіх #LEO і #HIVE є взаємопов’язаними), який в той же момент є кращою рекламою #HIVE, як платформи для запуску різноманітних проектів. Саме те, що #HIVE є унікальним (найкращим, на мою думку) місцем де дуже просто отримати підготовлену аудиторію користувачів для своїх проектів – є основною цінністю #HIVE. Але, зараз не про це. Зараз я хочу написати повідомлення – прохання. Прохання до спільноти #LEO


fdgd.jpg


I have high hopes that the @Leofinance community will forgive me for abusing the #leo tag in the past (2018-2020) and exclude my primary account, @cranium, from the list of accounts that have been blocked from receiving #LEO tokens. I understand perfectly well that I was 200% wrong and more than once regretted that I used the tags for other purposes. But, I believe in honesty and goodness on the blockchain and in the @Leofinance community itself. I believe that sooner or later the community will realize that I am very interested in promoting it, and using only one @cranium account. I believe that in the end I will be forgiven…

Маю величезну надію, що спільнота @Leofinance пробачить мені моє зловживання тегом #leo в минулому (2018-2020 роки) і виключить мій основний акаунт - @cranium зі списку акаунтів, яким заблоковано можливість отримувати токени #LEO. Я прекрасно розумію, що був не прав на 200% і не один раз пожалкував про те, що використовував теги не за призначенням. Але, я вірю в чесність і добро на блокчейні і в спільноті @Leofinance безпосередньо. Вірю, що рано чи пізно спільнота зрозуміє що я дуже зацікавлений в її популяризації, і використовуючи тільки один акаунт @cranium. Вірю, що врешті решт мене пробачать…


If anyone has contact with people who may exclude me from the block list, please pass on my request. I'm really determined to accumulate #LEO tokens, and my goal for this year is 10,000 LEO POWER. And this is just the beginning… The first 2 months of activity on the account @cranium.leo is therefore a great confirmation.

Якщо, хтось має контакт з людьми, що може виключити мене із списку заблокованих – передайте будь-ласка моє прохання. Я дійсно рішуче налаштований у накопиченні токенів #LEO, і моя мета на цей рік 10 000 LEO POWER. І це тільки початок… Перші 2 місяці активності на з акаунту @cranium.leo тому прекрасне підтвердження.

image.png



image.png


Без имени1.jpg


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now