Debiut

Witam
Rozpocząlem jakiś czas temu swoja przygodę z krypto walutami, można powiedzieć ze jestem laikiem w tych sprawach. Szukając okazji do zdobycia krypto trafiłem wkońcu tutaj.
Jak do tej pory zdążyłem przekonać się że będąc początkującym należy skupić swoją uwagę na inwestycjach, zdobywanie we wszelaki sposób kolejnych tokenów i wymienianie ich na pieniądz że tak powiem manualny nie da jakiegoś bądż jakiegokolwiek efektu. O Leo dowiedziałem się na publish0x , na tej stronie w sumie jako jedynej nie spotkałem się z oszustwem. Znalazłem kilka ciekawych artykułów , instrukcji czy sposobów na pozyskanie tokenów bez konieczności zakupu. Jest zapewne wiele rzeczy o których nie wiem lub nie mam pojęcia, ale powoli chcę osiągnąć pewien poziom wiedzy. Nie zakładam możliwości zostania milionerem lecz nie odrzucam też takiej w której kryptowaluty mogą być w pewnym sensie wsparciem finansowym.
Jestem gotowy na podjęcie kroków które pozwolą mi dobrze zarządzać środkami które pozyskałem lub pozyskam, dlatego wszelkie uwagi, sugestie czy porady które zostawicie w komentarzu będą dla mnie bardzo cenne i na pewno w miarę możliwości zastosuję się do nich.
Pozdrawiam, Matt

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now