Як ми з сином пеленальний комод збирали 🙂

Усім привіт! Тому я і не люблю писати з мобільного телефону, бо написав в маршрутці тут класнючий і довгий текст про те, як ми Маркіяном комод збирали і про те, як важливо показувати дітям, що їхня допомога дуже цінна, навіть якщо вони насправді заважають, а потім, коли вийшов з неї на зупинці і повернувся до написання через деякий час, його не зберегло 🤬. Тому я скоренько його опублікую, щоб і це не пропало, а потім допишу)).

Отож, я виконав свою обіцянку і дописую пост, хоча для тих, хто все ж його читає і робить це послідовно, це може видатися доволі химерною структурою. Я перепрошую за це, бо я був трохи злий через те, що я втратив такий значний шматок тексту в маршрутці.

Як я вже казав, а ви так і не прочитали)), я не люблю складати меблеві "конструктори", бо витрачаю на це купу часу, за які можу зробити більше корисних справі, які я вмію робити швидко. Але цього разу я був згоден з дружиною, яка зробила цей вибір, що їй не було б комфортно в домі з малою дитиною, яку треба годувати груддю, коли там який незнайомий мужик щось майструє. Тому сімейний бюджет не втратив 300 грн, а скручував комод по кілька годин впродовж трьох днів. Це про тому, що інструкція була доволі зрозуміла. Це все брак практики.

А ще це було дуже цікаво Маркіяну і він мені допомагав. Хоча іноді він мені і заважав, але як я вже згадував, тут важливо не вбити в дитині бажання допомагати батькам з самого малку, а то потім тієї допомоги можна і не дочекатися).

Міці теж було дуже цікаво, що ж ми таке майструємо, тому вона постійно крутилася під руками))

Оце результат першого дня 🙂.

Наступного дня, коли я зміг виділити ще трохи часу, настала черга шухляд.

Поки я збирав шухляди (це тільки здається, що це мало роботи, а це чи не так само часу зайняло, як збірка попередніх частин комода), Маркіян вирішив потестити поличку. Тільки я зовсім забув, що в інструкції щодо цієї полички було попередження, що максимальне навантаження на неї - 5 кг! А Маркіян вже двадцять важить 😄. Добре, що вона витримала, значить на совість скручено)).

Шухляди я тоді зробив, але прикрутити їх до направляючих вже не було ні сил ні часу. Я це залишив на наступний день.

Ну ось, комод готовий 😊. Але мабуть доведеться докупити ручки, бо в комплекті їх не було, а витягувати нижні шухляди хоча можливо, але доволі незручно.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center