33 роки вік Христа

img_1951.jpg

17 січня мені виповнилось 33 роки. Так, я вже доросла дівчинка.
Для мене це якийсь магічний вік - перевал в середині шляху. Половина життя прожите, починається новий відлік. Початок нового життя, нова фаза розвитку.

img_1953.jpg

img_1952.jpg

У сучасному розумінні вік Христа говорить про досягнення зрілості у всіх аспектах: фізичному, духовному, психічному.
У багатьох людей нашого покоління як і раніше залишаються забобони, віра в якісь прикмети. І якщо говорити про забобони, пов’язані саме з віком Христа, то найбільше всіх хвилює питання чи можна відзначати день народження або утриматися від веселощів в цей день.

img_1956.jpg

Стосовно мене, я не вірю в усі ці забобони. Я відмічала день народження у колі самих найрідніших людей. Я не дуже люблю пафосне святкування, купу незнайомих людей, весь цей движ.
Я не знаю як це зв’язати. У цей день мені було погано, не було настрою, боліла дуже сильно голова, я хотіла, щоб гості скоріше пішли додому, було якось сумно. Увечері піднялась температура.
Я приготовила собі на день народження Наполеон, рецепт якого є у мене у блозі. Всі були від нього у захваті. А так хотілось, щоб хтось приготувал для мене цей торт, а не я🥺

img_1975.jpg

img_1976.jpg

Ось такі трохи сумні 33 роки🥳
Я знаю, що попереду мене чекає тільки найкраще. Та як каже мій психолог: «Можно все, та трішечки більше»😉
Я дозволяю собі прожити цей рік наповну та бути самою щасливою жінкою на Землі, хай мої усі мрії здійсняться😉 Я люблю себе та весь цей світ🥰

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments