Король на дорозі!

Я вже неодноразово писав про водіїв вантажних автомобілів, які порушують Правила дорожнього руху, але сьогодні мені попався прям Король всіх водіїв, а може просто самий дурний водій, точно не знаю.
Ви просто погляньте на це зухвальство

img_4650.png

img_4651.png

img_4652.png

img_4653.png
Кои це все відбувалося я був у такому шоці, цей дурак навіть не дивився у бік чи йому дають дорогу!
Він просто впевнено їхав, думаю що він правий у даній ситувції.
Щоб Ви знали як я чекаю коли камери автоматичної фіксації почнуть фіксувати всі правопорушення, а не тільки перевищення швидкості.
Шкода що не видно номерного знаку, я б його продублював, народ має знати своїх героїв!
А може не тільки народ дізнається, а і власник вантажівки і запитає у того професіонала чи точно він має посвідчення водія категорії СЕ!
Бережіть себе та своїх близьких, стежте за дорожньою обстановкою та уникайте зустрічі з такими унікумами!!!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center