В пошуку назви троянди

Крім евакуйованих із Покровська плетистих 'троянд миру', у нас на ділянці є два інших кущі троянд, отриманих у спадок від попередніх власників дачі. Ці квіти дуже красиві, тому намагаюся максимально дати їм правильний догляд.
Спочатку пересадила їх із дуже затіненого місця на більш відкриту ділянку. Тим більше, на новому місці троянди завжди на виду. Крім того, їх аромат саме тут завжди можна відчути: варто тільки сісти на лавочку під яблунею, і насолоджуватися красою та ніжним запахом квітів.
Плетисті троянди вже давно квітнуть. А ось ці два кущики чайно-гібридних поки що тільки росли в висоту і викидали силу-силенну бутонів. А сьогодні на одній із троянд з'явилися і квіти!

1.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

І захотілося мені дізнатися, як же називається цей прекрасний сорт троянд, що квітне ціле літо. По фото google знайшов мені цілу купу схожих квіточок. Виявляється, цей колір трапляється і у плетистих, і в чайних троянд. І назви у них найрізноманітніші. Тому визначитись, хто є хто, я так і не змогла... Бо як тут зрозуміти, коли варіанти ніби 100-відсотково твоя троянда, але кожен пошук говорить іншу назву сорту!
Ну то так і буде. Безіменну свою троянду я все одно любитиму не менше, ніж якби знала її ім'я. Бо завжди пам'ятаю слова Маленького Принца із повісті Сент-Екзюпері: "Ми відповідальні за тих, кого приручили." 😍

10.jpg
троянда Френдшип фото

Fullscreen capture 11.06.2024 162416.jpg
троянда Дабл Делайт скріншот

11.jpg
троянда Bajazzo фото

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now