Про війну

Філософія - важка наука. Не кожному під силу. Особливо коли тебе зомбує день і ніч пропаганда. Будь-чия і будь-яким способом.
Я і до сі не можу второпати: в росії люди вже не люди? За 555 днів вторгнення і війни в Україні вони як почуваються? Як моя двоюрідна сестра в Ростові, "нє мєшайтє нам харашо жить, путін маладєц"? А її рідну сестру, що мешкала у Гостомелі, чудом вдалося перевезти у Львів. Квартиру її, звісно, орки розбомбили. Як і весь Гостомель. І "МРІЮ"... Я, її родичка, пережила окупацію. Чудом залишились живими і неушкодженими. Разом із старенькою 90-річною мамою, рідною сестрою отієї ростовської 'родички' мами... Постраждали майже всі її родичі по лінії батьків. Бо всі - із Чернігівщини. А там було на початку вторгнення пекло...
І воно оце й досі обожнює свою расєю і пукіна...
Я в шоці.
І не тільки від тих, кого знаю.
Я взагалі не розумію такої війни. Ви ж, падлюки, хотіли Україну загарбати собі? Таек для чого ви знищили наші прекрасні міста і села? Підприємства, мости, порти? Скажете, що це все бандерівці самі собі біду роблять? Ага, добре. Нехай я там не була і не знаю. Хоча маю масу людей, які жили в Ірпіні, Бучі, Гостомелі... Маріуполі...😰 І вони кажуть правду: орки прийшли стерти з лиця землі все українське.
Але ж. Вже другий рік моє рідне село залишається без дитсадка і школи. Русня, вам завоювати чужу землю для чого було треба? Щоб заселити сюди свою 'націю', а їм школи не треба? Війна все спише? Чому ви вбили у нас у селі мирних беззбройних чоловіків, згвалтували їх жінок, розстріляли купу мирних легкових автівок на вулицях? Для чого було просто їхати танком і стріляти заради розваги по будинках? Для чого руйнувати та обкрадати все, що є у вас на шляху?
Та кому я це кажу... Нелюди. Навіть тварини так не зроблять. У них Закони Природи - непорушні. Тому - нелюди.
Прийде наша Перемога. Прийде, навіть не сумнівайтеся. Бо всі, хто воював і втратив побратимів, зараз рвуться у бій. Поранені, покалічені. Рвуться відомстити за Друзів. Очистити нашу рідну Україну від рашистської нечисті раз і назавжди. Щоб наші діти більше не знали такого слова - росія. А оця недодержава щоб навіть у страшному сні не подумала знову напасти на Україну.
Здохни, росія. Щезни із карти світу. Я не хочу більше через тебе не бачити доньок роками. Я не хочу через тебе не бачити, як ростуть мої внуки. Я не хочу, щоб помирали наші воїни. Не хочу ракет та шахедів по мирних людях.
Щезни, варваре. Дай приклад світу, що таким не місце на Землі! ✌️
Ось що зробили росіянці із домом моєї подруги:
12.jpg

0.jpg

5.jpg

2.jpg

8.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center