Найбільше щастя у житті - щастя твоєї родини!

image.png

Привіт, друзі!
Ви навіть не уявляєте собі, яке то щастя мати не тільки двох чудових улюблених онучок, а ще й двох таких маленьких, гарненьких та обожнюваних праонучок!)))
Чи уявляєте?!))) Тоді ви мене зрозумієте!

Вчора у мене було просто таки Свято! Онука привезла своїх дівчаток на пару годин до нас у гості! І я отримала такий позитив, таку радість, якої у мене вже давненько не було! Тому, що бачинм їх на фотографіях - це зовсім не те, що спілкування в житті!)))

Через те, що у нас у квартирі зараз деякий ремонт і від того неабияке безладдя, дівчатка провели майже весь час у моїй спальні. Але їм не довелося сумувати - я включила їм дитячі пісні на комп'ютері, під які вони розважалися...)))

image.png

Настрій у всіх був пречудовий, бо Тетянка з Даринкою відвертали на себе всю увагу від тяжких подій, які кояться в нашому рідному місті Запоріжжі через клятих нелюдей-рашистів з їх обстрілами!(((
Їхні неповторні емоції - це щось неперевершене! Особливо це стосується старшої праонучки Тетянки, яка в своєму віці - 3 рочки вже, наче справжня фотомодель, так гарно позує мені!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

У маленької Даринки все ще попереду, але, дивлячись на старшу сестричку широкорозплющеними блакитними очима, вона вже намагається повторювати її рухи...)))
Ростіть, мої зіроньки, веселими та щасливими під мирним небом України!

image.png

image.png

Якнайшвидшої ПЕРЕМОГИ над рашистами! Щастя вам та добра!
Будьте здорові!

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now