Найкраща подорож це та, яка починається відразу, а не в "понеділок"

Мій перший раз з горами стався дуже спонтанно (і це на краще). Нічого не чекаючи побачити в жовтні від Карпат і просто віддавшись жадібності пригод, я почав вбирати в себе емоції, жадібно ніби я вперше вийшов за поріг свого будинку. І так, цей оптимальний стан - нічого не чекати, адже так ти відчуєш кожну подію як найбільшу урочистість і нічого не залишиться без твоєї уваги. Скинувши ярлики, штампи та кліше, я зміг уперше полюбити осінь.

image.png

image.png

image.png

image.png

Тотальний ребут присохлої ментальності до міської туги був нещадний. Я був точно як дитина, перебігаючи з палицею в руках від одного дерева до іншого, прагнучи постійно заповзти на новий пагорб, попутно захоплюючись буйством місцевої флори.

image.png

image.png

І найважливіше те, що мені нарешті вдалося звернутися до себе.
image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center