Солодощі в вигляді яєчні, що імітують її приготування. Зі звуковим ефектом.

Всім привіт.

Знайшла в місті магазин - склад продуктів з Європи,
В основному там продають солодощі, та є й інші продукти, кава, консерви, макарони…

Мене здивували одні солодощі, зроблені в формі яєчні яка лежить на сковорідці 🍳 , на них треба висипати вміст пакетику, який зроблений в вигляді приправи до яєчні, перегорнути її кухонною лопаткою, (яка як і «сковорідка» є в пакетику) і лунає такий звук - наче ти справді смажиш яйця 🍳 і стріляє олія в сковорідці.
Я знаю, що є таке морозиво що стріляє, та шоколад - тож той хто куштував їх може собі уявити, що то за звук.
Кому цікаво як це, я зняла невеличке відео. Котре додам до допису.

Мені дуже сподобався такий креативний підхід до розробки товару, тож я вирішила написати про це, й поділитися враженнями.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center