MONATIK - “Все моє життя”

Від початку повномасштабного вторгнення росії на нашу мирну українську землю український співак MONATIK не знімав нових кліпів до своїх пісень. Тільки зараз, спільно із голівудською режисеркою Танею Муіньо, випущено нову відеороботу на композицію артиста "Все моє життя".
Знімався відеоматеріал в Одесі. Монатік якраз знаходився у цьому місті, виступаючи перед нашими бійцями ЗСУ, що перебували на реабілітації. Тут він зустрівся зі своєю незмінною подругою-режисеркою Танею Муіньо. Вона приїхала у своє рідне місто, скориставшись короткою паузою між голівудськими зйомками. Зустріч принесла результат: ми знову можемо побачити і почути у соцмережах нашого Монатіка.
Ця робота вийшла дуже душевною. Бо вона - щира, це і є "Все моє життя": "Подорожуючи своїми улюбленими місцями Одеси, я ділився новими історіями й піснями зі своєю над талановитою подругою Таню, яку не бачив з початку повномасштабної війни. Ми багато спілкувались, відкривали один одному душу, передавали відеолистівку моїй сім’ї, яка змушена була залишитися на тривалий час (який для мене здається вічністю) за кордоном через війну, розмірковували про людей і наше світле майбутнє після перемоги…"цитата MONATIK
Як говорить сам артист, під час війни не варто витрачати великі кошти на зйомки музичних кліпів. "Все моє життя" відзнято у форматі “home video”. Але від цього композиція не втратила, а тільки стала ще більш щирою.
Невдовзі MONATIK розпочне свій черговий благодійний марафон. 19 травня у Києві він розпочинає першим концертом Всеукраїнський тур “ART Оборона”. Ціль туру - збір коштів для допомоги дітям та сім’ям, що постраждали від російської окупації.

4.jpg
Джерело

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center