Рогізна

Мальовниче село в 30- ти кілометрах від Кам'янця- Подільського.
Це моє рідне місце куди я повертаюся з великим задоволенням, адже коли ти виходиш на пагорб, або спускаєшся до річки то можеш побачити неймовірний краєвид. З височенними скалами, які ріка не за одне століття витесувала та тишею навколо.
Це місце моєї рекреації. Я сюди приїжджаю , щоб втекти від метушні міста, та бути наодинці з природою. Відчути свіже повітря, тихий шум річки та лагідний спів птахів.
Куди б я не поїхав всеодно душа та серце лежить до рідної Рогізни. Як не крути це місце в якому я виріс змалечку, бешкетував, розважався.
Все дитинство провів саме тут і добре знаю кожен куточок, кожен край з краєвидами, що захоплює дух та зупиняє час.

img_0.47519634494040247.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now