(UA:EN:RU) I BELIEVE IN UKRAINE / Я ВІРЮ В УКРАЇНУ

UA:

Я все життя пишалася тим, що народилася в незалежній Україні і не знала її ніякою іншою.

Я все життя пишалася тим, що на початку кожного шкільного дня ми слухали гімн України. У російськомовному Кривому Розі. Ніколи, НІКОЛИ не стояло у нас питання патріотизму. Це як засумніватися в матері ❤

Я завжди з гордістю називала країну свого походження де б не була. І завжди з гордістю спостерігала, як шанобливо на це реагували люди.

Я люблю мою батьківщину за її мову, душу, за особливих людей. Так, вони не ідеальні, у них є свої приколи - але вони НАШІ. Вони мені зрозумілі і рідні. Вони душевні і не злобні.

Вірю, що попереду у нас бездоганні дороги, прогресивна освіта і відсутність корупції. Люди, які не заздрять сусідам і не смітять на вулицях. Бізнес, який прозорий, процвітає і здоровоконкурентний. Медицина, яка профінансована і доступна кожному. І все інше за списком.

Бути гідними дітьми своєї мами нескладно.

Обіцяю тобі, люба країно, бути гідною дочкою 💛💙
20200824_185538.jpg

EN

All my life I have been proud that I was born in independent Ukraine and hasn't known her in any other state.

All my life I have been proud that at the beginning of every school day we listened to the anthem of Ukraine. In the Russian-speaking Krivyi Rih. Never, NEVER ever did we have a question of patriotism. It's like questioning your mother ❤

I have always proudly named my country of origin wherever I was. And I always proudly noted how respectfully people reacted to this.

I love my homeland for its language, soul, for special people. Yes, they are not perfect, we have our own kinks, but they are OURS. They are understandable and familiar to me. They are soulful and not spiteful.

I believe that we will have impeccable roads, progressive education and no corruption ahead of us. People who don't envy their neighbors and don't litter the streets. Businesses that are transparent, thriving and healthily competitive. Medicine that is funded and accessible to everyone. And everything else by the list.

It is not difficult to be decent children of your mother.

I promise you, dear country, to be your decent daughter 💛💙
IMG_20200814_205447_658.jpg

RU

Я всю жизнь гордилась тем, что родилась в независимой Украине и не знала её никакой другой.

Я всю жизнь гордилась тем, что в начале каждого школьного дня мы слушали гимн Украины. В русскоязычном Кривом Роге. Никогда, НИКОГДА не стоял у нас вопрос патриотизма. Это как усомниться в матери ❤

Я всегда с гордостью называла страну своего происхождения где бы ни была. И всегда с гордостью отмечала то, как на уважительно на это реагировали люди.

Я люблю мою родину за её язык, душу, за особенных людей. Да, они не идеальны, у нас есть свои приколы - но они НАШИ. Они мне понятны и родны. Они душевны и не злобны.

Верю, что впереди у нас безупречные дороги, прогрессивное образование и никакой коррупции. Люди, которые не завидуют соседям и не мусорят на улицах. Бизнес, который прозрачный, процветающий и здоровоконкурентный. Медицина, которая профинансирована и доступна каждому. И всё остальное по списку.

Быть достойными детьми своей мамы несложно.

Обещаю тебе, дорогая страна, быть достойной дочерью 💛💙

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center