Дивна поведінка кота

image.png

Джерело. Це не Бонік, це дуже схожий на нього кіт. Самого Боніка я вам забув сфотографувати.

Я вам розповім історію, яка на днях сталася насправді. Історія про те, що ми ще так мало знаємо про тварин. Ми їх досі зовсім не розуміємо. Історія про те, що у котів є шосте відчуття, а може таких невідомих для нас відчуттів у тварин є набагато більше.

У мене є сусіди. Це двоє літніх людей, чоловік і дружина, обом більше 60-ти років. Вони проживають у квартирі. З ними живе кіт Бонік. Я не дуже розуміюся в породах котів, тому не знаю якої він породи. Можу сказати, що він дуже пухнастий, а його розкішна шерсть попелястого кольору.

Моя сусідка була активним антивакцинатором. Але так сталося, що вона підхопила коронавірус, штам дельта. Симптоми були настільки виражені, що сумнівів не було з першого дня хвороби. Вона звернулася до сімейного лікаря і розпочала лікуватися вдома під його наглядом.

Кіт Бонік завжди спав на м’якому кріслі, яке стояло впритул біля ліжка його господарки. Він спав біля самої її голови. У перший же день хвороби, кіт несподівано відмовився від свого улюбленого місця. Він перейшов в іншу кімнату, де спав чоловік сусідки.

За два-три дні сусід теж заразився коронавірусом. У нього піднялася температура. В цей же день, кіт покинув його кімнату і перейшов у кухню. Там під столом він знайшов якусь ганчірку і влаштував собі нічліг. Після цього він взагалі сховався за меблі і більше не показувався.

Незабаром обох сусідів помістили в лікарню. Обов’язок доглядати за котом випав нам. Зайшовши у квартиру я побачив, що кіт вільно гуляє по квартирі. Він почував себе господарем і навіть не тікав від мене, хоча мене він мало знає.

Ось уже два тижні як я годую кота. Сусіди досі в лікарні. Перебіг захворювання дуже важкий, але зараз обом уже краще.

Мене не перестає дивувати поведінка кота. Дуже схоже, що якимось чином він відчуває, що людина хвора і уникає її. Невідомо чи він розуміє, що може заразитися. І я сумніваюся, що він може заразитися від людини. Хоча в пресі є повідомлення, що в зоопарках тварини заражаються від відвідувачів, але наскільки вони правдиві судити важко. Найімовірніше це вигадки з метою підняти ще більшу напругу в суспільстві.

Попри все поведінка кота була дуже цікава. Вона показує наскільки ми мало знаємо про тварин, навіть про тих, що живуть разом з нами.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center