День вчителя в школі.

Привіт усім. Вчора відзначали день вчителя. В школах проходили концерти, різні заходи в честь цього. В школі, де я працюю усі вчителі пішли на концерт, а старшокласники взяли на себе відповідальність за проведення уроків.
Я щораз переконуюся, що професія вчителя це покликання. Є розумні вчителі, які не вміють навчити. Для мене найкращою вчителькою була моя бабуся. Вона працювала в школі вчителькою початкових класів. Бабуся мене вчила читати ,співати українських пісень і віршів.
А от моя перша вчителька в школі Наталя Владиславівна постійно занижала мені оцінки, бо я маю знати краще за інших.
Я також здобула професію вчителя. Багато років я уникала цієї нелегкої праці, потім працювала в дитячому садку і знову повернулася до школи.
Шануйте і любіть своїх вчителів!
В нас дуже шляхетна професія, яка є рушійною силою до змін. Я бажаю нам запалювати та втілювати іскру, надихати і надихатись , креативити, бути енергійними, подорожувати, отримувати незабутній позитивний досвід, бути здоровими, наповненими, коханими та просто радіти життю.
Щоб наша робота була легкою та цікавезною!
Нехай збуваються усі-усі мрії!
А найголовніше усім нам Перемоги! 💛🩵

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center